بازی بعدی Tomb Raider در Crystal Dynamics با استفاده از Unreal Engine 5 در حال توسعه است

بازی بعدی Tomb Raider در Crystal Dynamics با استفاده از Unreal Engine 5 در حال توسعه است

فرنچایز Tomb Raider مدتی است که خاموش بوده است، اما به نظر می رسد که این سری برای بازگشت آماده می شود. در جریان اخیر State of Unreal اپیک گیمز، چندین توسعه‌دهنده از سراسر صنعت در مورد همکاری با Unreal Engine 5 برای پروژه‌های آتی خود، از CD Projekt RED تا The Coalition، صحبت کردند.

 

توسعه‌دهنده دیگری که روی صحنه رفت، کریستال داینامیکس بود، با دالاس دیکینسون - مدیر کل فرنچایز Tomb Raider - تأیید کرد که استودیو در حال حاضر در حال توسعه یک بازی جدید Tomb Raider است و قرار است بر روی Unreal Engine 5 ساخته شود. جزئیات دیگری در مورد بازی وجود ندارد. بازی به اشتراک گذاشته شد، اما ما می دانیم که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه است.

 

آخرین نسخه Tomb Raider در سال 2018 با Shadow of the Tomb Raider بود که توسط Eidos Montreal اداره می شد در حالی که Crystal Dynamics مشغول بازی Marvel’s Avengers بود. آخرین بازی این سری که توسط Crystal Dynamics ساخته شد Rise of the Tomb Raider در سال 2015 بود.

 

هر دو بازی با استفاده از موتور اختصاصی Foundation این استودیو ساخته شده اند، بنابراین باید جالب باشد که ببینیم این تغییر در موتورها برای توسعه بازی بعدی چه می کند.

 

در طول ارائه State of Unreal، Dickinson گفت Unreal Engine 5 تجربه‌های داستان‌گویی و گیم‌پلی سطح بعدی را امکان‌پذیر می‌کند، قبل از اضافه کردن Crystal Dynamics به دنبال «حفظ وفاداری» و ارائه یک تجربه اکشن ماجراجویی سینمایی با کیفیت بالا.

 

در ژانویه سال گذشته، در حالی که در مورد آینده این سری صحبت می کرد، Crystal Dynamics خواستار صبر از طرفداران شد، اما گفت که در آینده به دنبال "یکپارچه سازی" جدول زمانی Tomb Raider است.

کلمات کلیدی :

Tomb Raider

Unreal Engine 5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8ede

خبرنامه بازی ها

گالری