The Quarry تریلر گیم پلی طولانی را دریافت کرد که تصاویری، کاوش و موارد دیگر را به نمایش می گذارد

The Quarry تریلر گیم پلی طولانی را دریافت کرد که تصاویری، کاوش و موارد دیگر را به نمایش می گذارد

بازی های Supermassive of The Dark Pictures اخیراً اعلام کرد که در حال کار بر روی یک IP ترسناک دیگر است، این بار با نام The Quarry، که نوید یک جانشین معنوی برای موفقیت اصلی این استودیو، Until Dawn را می دهد. قبل از انتشار قریب‌الوقوع آن در ماه ژوئن، توسعه‌دهندگان یک ویدیوی گیم‌پلی جدید و طولانی را منتشر کرده‌اند. آن را در زیر بررسی کنید.

 

بازیکنان در یک جنگل وحشتناک در تاریکی سیاه شروع می‌کنند و کمی بعد، ماشینی که قهرمان‌های داستان در آن هستند از مسیر خود به بیابان می‌رود، که سپس زنجیره‌ای از حوادث وحشتناک را آغاز می‌کند. گیم پلی بازی، مانند The Dark Pictures و Until Dawn قبل از آن، به شدت به استفاده از رویدادهای سریع متکی است.

 

همچنین گزینه‌های دیالوگ و انتخاب و پیامدهای معمولی وجود دارد که فرمول Supermassive به آن معروف شده است. در همین حال، بصری بسیار واضح به نظر می رسد، تا حد زیادی به لطف مش های صورت با کیفیت بالا و ضبط حرکت نقطه ای. صداگذاری نیز در کل کیفیت بالایی دارد، که چندان تعجب آور نیست، با توجه به اینکه جذابیت این نوع بازی ها تا چه حد به ارائه بصری جذاب و داستان سرایی متکی است.

 

The Quarry در 10 ژوئن برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو The Quarry تریلر گیم پلی طولانی را دریافت کرد که تصاویری، کاوش و موارد دیگر را به نمایش می گذارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8b0c

خبرنامه بازی ها

گالری