Unreal Engine 5 به طور کامل عرضه شد

Unreal Engine 5 به طور کامل عرضه شد

با گذشت نزدیک به دو سال از نسل فعلی کنسول ها، بازی ها به زودی شروع به استفاده کامل از فناوری های جدید و بهبود یافته برای ایجاد جهش نسلی خواهند کرد، و البته بخش بزرگی از آن، جهش های نسلی است که توسط خود موتورهای توسعه بازی انجام می شود.  Unreal Engine 5 اپیک گیمز پیشرفت‌های چشمگیری را تبلیغ کرده است و اکنون، پس از نزدیک به یک سال دسترسی اولیه، این موتور به طور کامل راه‌اندازی شده است و مجموعه ویژگی‌های کامل آن اکنون برای همه توسعه‌دهندگان در دسترس است.

 

همین موضوع در جریان اخیر State of Unreal Epic اعلام شد، جایی که این شرکت از این فرصت استفاده کرد تا یک بار دیگر برخی از ویژگی‌های جدید Unreal Engine 5 را برجسته کند، از جمله سیستم روشنایی جهانی کاملاً پویا Lumen، سیستم هندسه میکرو چند ضلعی مجازی شده جدید Nanite، Virtual Shadow. نقشه‌ها، وضوح فوق‌العاده زمانی، ابزارهای شخصیت و انیمیشن، چندین ویژگی که به‌طور خاص برای توسعه جهان باز هدف‌گذاری شده‌اند و موارد دیگر.

 

چندین توسعه‌دهنده بزرگ در این صنعت رسما تأیید کرده‌اند که به Unreal Engine 5 تغییر می‌کنند، از The Coalition و Ninja Theory گرفته تا CD Projekt RED و بسیاری دیگر. در جریان استریم State of Unreal، همچنین اعلام شد که Crystal Dynamics  در حال توسعه یک بازی جدید Tomb Raider است که با استفاده از موتور جدید Epic ساخته شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که سایر بازی‌های بزرگ آینده مانند Mass Effect بعدی، BioShock 4، The Outer Worlds 2 و موارد دیگر نیز همین کار را خواهند کرد.

کلمات کلیدی :

Unreal Engine 5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/baa6

خبرنامه بازی ها

گالری