بازی جدید Ghost Recon در حال توسعه است و قبل از آوریل 2023 راه اندازی می شود

بازی جدید Ghost Recon در حال توسعه است و قبل از آوریل 2023 راه اندازی می شود

فرنچایز Ghost Recon چند سالی است که در این مرحله با مشکل مواجه شده است و در حال حاضر، شفافیت زیادی در مورد آینده آن وجود ندارد. اخیرا، یوبی‌سافت رسما اعلام کرد که به پشتیبانی از Ghost Recon Breakpoint پایان می‌دهد، بازی‌ای که خیلی هم خوب از آب درنیامد، اما به نظر می‌رسد ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا محتوای Ghost Recon بیشتری وارد شود.

 

گزارشی که توسط Kotaku منتشر شده است ادعا می کند که طبق منابع آگاه، یک بازی اصلی Ghost Recon در استودیوی Ubisoft پاریس در حال توسعه است. این بازی با اسم رمز OVER ظاهرا اولین بار در سال گذشته درز GeForce Now ذکر شد. طبق این گزارش، بیش از یک سال است که در حال توسعه است و در حال حاضر راه اندازی آن در سال مالی 2023، که در 31 مارس سال آینده به پایان می رسد، هدف گذاری شده است.

 

جزئیات دیگر در مورد این بازی ناچیز است، اگرچه طرفداران این سری مشتاقند بدانند که آیا قرار است دوباره NFT ها را ارائه کند یا خیر. Ghost Recon Breakpoint  به‌عنوان مقدمه‌ای برای Ubisoft Quartz، اولین حمله این شرکت به NFT‌ها بود که منجر به انتقادات و واکنش‌های شدیدتری برای بازی‌هایی شد که از قبل تحت فشار قرار گرفته بودند. با توجه به این واقعیت که این شرکت گفته است که به سرمایه گذاری در فضای NFT ادامه خواهد داد، این احتمال وجود دارد که بازی بعدی Ghost Recon نیز از همین روش پیروی کند.

 

اگر بازی واقعاً قبل از آوریل سال آینده عرضه شود، احتمالاً در ماه های آینده معرفی می شود. بر اساس گزارش‌ها، یوبی‌سافت 20 اعلامیه و به‌روزرسانی برای آینده نزدیک برنامه‌ریزی کرده است که شامل رونمایی از بازی‌های جدید نیز می‌شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که بخشی از آن باشد.

 

در همین حال، Kotaku  همچنین ادعا می کند که Ghost Recon Frontline - که مدتی پس از اعلام آن به طور نامحدود به تعویق افتاد، همچنین به دلیل واکنش های گسترده - در حال "تنظیم مجدد" است و به همین دلیل، احتمالاً به این زودی ها منتشر نخواهد شد.

کلمات کلیدی :

Ghost Recon

NFT

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/cc01

خبرنامه بازی ها

گالری