بازی Max Payne 1 و 2 به عنوان یک عنوان توسط Remedy و Rockstar بازسازی می شوند

بازی Max Payne 1 و 2 به عنوان یک عنوان توسط Remedy و Rockstar بازسازی می شوند

Remedy Entertainment و Rockstar Games اعلام کردند که در حال همکاری در پروژه بازسازی کامل Max Payne اصلی و Max Payne 2: The Fall of Max Payne هستند. این دو بازسازی در یک عنوان واحد ترکیب می‌شوند که «مطابق با تولید معمولی بازی Remedy AAA» خواهد بود.

 

 Remedy Entertainment - توسعه دهنده نسخه های اصلی - پروژه را با استفاده از موتور اختصاصی Northlight توسعه خواهد داد Rockstar Games . صاحب IP و توسعه دهنده Max Payne 3 در سال 2012 به طور کامل این عنوان را تامین و منتشر خواهد کرد.  Remedy می‌گوید پس از اینکه راک‌استار گیمز هزینه‌های توسعه، بازاریابی و سایر هزینه‌های توزیع و انتشار بازی را جبران کرد، فرصتی برای حق امتیاز خواهد داشت.

 

این بازی در حال حاضر در مرحله توسعه "مفهوم" است، به این معنی که در حال حاضر در مراحل اولیه قرار دارد، اما تایید شده است که برای PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است.

 

سام هاوسر یکی از بنیانگذاران Rockstar Games گفت: وقتی دوستان قدیمی ما در Remedy برای بازسازی بازی های اصلی Max Payne  به ما مراجعه کردند، هیجان زده شدیم. ما طرفداران پرشمار کارهایی هستیم که تیم Remedy در طول سال‌ها ایجاد کرده است و نمی‌توانیم منتظر اجرای این نسخه‌های جدید باشیم.

 

ترو ویرتالا، مدیر عامل Remedy، گفت: مکس پین همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب همه افراد در Remedy داشته است و می‌دانیم که میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان همین احساس را دارند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بار دیگر با شرکای خود در Rockstar Games کار می‌کنیم تا فرصتی برای بازگرداندن داستان، اکشن و فضای بازی‌های اصلی Max Payne به بازیکنان به روش‌های جدید داشته باشیم.

 

Remedy Entertainment  در حال حاضر بازی های زیادی برای توسعه دارد . علاوه بر پروژه بازسازی مکس پین، این استودیو در حال حاضر روی Alan Wake 2، بازی تیراندازی رایگان Vanguard، دنباله کامل Control و Condor چندنفره اسپین آف نیز کار می کند. از این میان، تنها Alan Wake 2 - که قرار است در سال 2023 منتشر شود - در حال حاضر دارای پنجره راه اندازی است.

کلمات کلیدی :

Max Payne

بازی pc

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ca84

خبرنامه بازی ها

گالری