بازی Vampire: The Masquerade – Bloodhunt در 27 آوریل راه اندازی می شود

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodhunt در 27 آوریل راه اندازی می شود

بازی نبرد رویال توسعه‌دهنده Sharkmob مبتنی بر Vampire: The Masquerade universe، Vampire: The Masquerade – Bloodhunt مدتی است که در دسترسی اولیه منتشر شده است، و اکنون، به نظر می‌رسد که این بازی بالاخره برای مرحله 1.0 خود آماده است.  Sharkmob تایید کرده است که Vampire: The Masquerade – Bloodhunt در تاریخ 27 آوریل برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 عرضه می شود.

 

هر دو بازیکن رایانه شخصی و پلی استیشن 5 قادر به بازی با یکدیگر خواهند بود، و در هر دو پلتفرم از کراس پلی پشتیبانی می شود. در PS5، بازیکنان همچنین می‌توانند Founders’ Ultimate Edition را خریداری کنند که شامل یک ماسک حماسی انحصاری سامورایی، دو لباس انحصاری قاتل، صدها لباس و 1000 توکن برای خرج کردن در بازی است.

 

علاوه بر این، نسخه پلی‌استیشن 5 دارای ویژگی‌های انحصاری مانند پشتیبانی از فناوری صوتی Tempest 3D و دو حالت تصویر است که حالت کیفیت با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و حالت عملکرد با کیفیت 1440p  با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود. پشتیبانی از ویژگی های DualSense نیز تایید شده است.

 

دیوید سیرلند، تهیه کننده بازی، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: پس از یک دوره موفقیت آمیز Early Access، Sharkmob بازخوردهای جامعه بازی را اجرا می کند و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا به طرفداران نشان دهیم که بازی چگونه پیشرفت کرده است. ما خوشحالیم که بازی را برای مخاطبان جدیدی از بازیکنان پلی‌استیشن 5 ارائه می‌کنیم و هیجان‌زده هستیم که بازی کامل را در آوریل امسال با شکوه تمام عرضه کنیم.

 

Vampire: The Masquerade – Bloodhunt  بر روی هر دو پلتفرم رایگان خواهد بود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Vampire: The Masquerade – Bloodhunt در 27 آوریل راه اندازی می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8391

خبرنامه بازی ها

گالری