خط تولید PS Plus بازسازی شده واقعا قوی خواهد بود

خط تولید PS Plus بازسازی شده واقعا قوی خواهد بود

پلی استیشن پلاس بازسازی شده از چند جهت با رقیب اصلی خود، Xbox Game Pass  متفاوت خواهد بود، که مهمترین آنها این است که سونی در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه بازی های شخص اول در روز و تاریخ سرویس خود ندارد، اما با دو سطح بالاتر. در مجموع بیش از 700 بازی را به مشترکین ارائه می دهد، چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد.

 

البته هنوز تعداد زیادی علامت سوال وجود دارد، به خصوص در مورد کتابخانه. ما تعدادی از نام‌های بزرگ را می‌شناسیم که بخشی از سری PS Plus Extra خواهند بود، در حالی که سونی گفته است که هر دو سطح Extra و Premium قرار است بازی‌هایی از «هر ناشر بزرگ» داشته باشند .

 

با این حال، اخیرا، جیم رایان، مدیرعامل پلی‌استیشن، تضمین‌های بیشتری را در مورد پادکست رسمی پلی‌استیشن ارائه کرد و گفت که خط‌بازی بازسازی‌شده PS Plus بسیار قوی خواهد بود، و با بیش از ۲۰۰ ناشر که ظاهراً درگیر آن هستند، «همه چیزها» را در اختیار خواهد داشت.

 

رایان از طریق VGC گفت: ما مشارکت گسترده ناشرین را در این برنامه داریم. ما همه نام‌های بزرگ را داریم .

 

او افزود: ما ناشران بزرگ داریم، ناشران مستقل کوچک داریم. ما بیش از 200 شریک داریم که با ما کار می کنند تا محتوای آنها را در پلی استیشن پلاس قرار دهیم، بنابراین این خط تولید واقعا قوی خواهد بود.

 

سرویس جدید پلی‌استیشن پلاس تا ژوئن راه‌اندازی نمی‌شود، بنابراین سونی هنوز چند ماه در پیش دارد که احتمالاً جزئیاتی در مورد ظاهر کاتالوگ بازی‌هایش در هر دو سطح به اشتراک بگذارد. کافی است که بگوییم، چیزهای زیادی به این جزئیات بستگی دارد، و اینکه آیا سرویس شروع خوبی داشته باشد یا نه، ممکن است به خوبی توسط این اطلاعات کنترل شود.

 

سونی همچنین تایید کرده است که مجموعه پلی استیشن پلاس در زمان عرضه PS Plus جدید بدون تغییر و بدون تاثیر باقی می ماند و همچنان به عنوان بخشی از رده PS Plus Essential ارائه می شود. با این حال، Persona 5 در ماه مه مجموعه را ترک می کند.

 

در همین حال، اگرچه بازی‌های PS3 در کاتالوگ PS Plus فقط از طریق استریم ابری قابل پخش هستند، گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که سونی در حال حاضر روی شبیه‌سازی PS3 بومی روی PS5 کار می‌کند.

کلمات کلیدی :

PS Plus

آپدیت PS Plus

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3c3d

خبرنامه بازی ها

گالری