بازی Resident Evil 3 برای PS5 و Xbox Series توسط PEGI رتبه بندی شده است

بازی Resident Evil 3 برای PS5 و Xbox Series توسط PEGI رتبه بندی شده است

کپکام ماه گذشته تایید کرد که Resident Evil 7 و نسخه های بازسازی شده Resident Evil 2 و 3 همگی در سال جاری بر روی PS5 و Xbox Series X/S عرضه خواهند شد، و اگرچه ما تا حدودی تصور می کنیم که اینها چه نوع پیشرفت های بصری و فنی خواهند داشت. در مورد زمان عرضه دقیق این سه بازی بر روی کنسول‌های نسل فعلی، صحبتی وجود ندارد. با این حال، ممکن است به زودی تغییر کند.

 

نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 اخیرا توسط هیئت طبقه بندی اروپایی، PEGI، برای PS5 و Xbox Series X/S رتبه بندی شده است. رتبه‌بندی‌های طبقه‌بندی معمولاً زمانی به بازی‌ها ارائه می‌شود که به عرضه نزدیک می‌شوند، بنابراین ممکن است که Capcom برای آینده نزدیک اعلامیه‌ای ارائه کند. جالب اینجاست که نسخه‌های بازسازی شده Resident Evil 2 و Resident Evil 7 هنوز برای کنسول‌های جدید رتبه‌بندی نشده‌اند، بنابراین اگر در آینده نزدیک تغییری نکند، احتمال زیادی وجود دارد که هر یک از این سه بازی به طور جداگانه برای دستگاه‌های نسل فعلی عرضه شوند.

 

پیش از این،  Capcom تأیید کرده بود که نسخه‌های نسل آخر این سه بازی امکان ذخیره انتقال داده‌ها را به نسخه‌های نسل فعلی آینده فراهم می‌کنند. همچنین تایید شده است که نسخه‌های جدید فقط دیجیتالی خواهند بود و در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای نسخه‌های فیزیکی وجود ندارد.

کلمات کلیدی :

resident evil

بازی ps5

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2bc1

خبرنامه بازی ها

گالری