PSVR 2 – جزئیات پانل GDC 2022 یونیتی، غوطه وری بالا و فناوری بهبود یافته

PSVR 2 – جزئیات پانل GDC 2022 یونیتی، غوطه وری بالا و فناوری بهبود یافته

سونی در چند ماه اخیر به طور منظم جزئیات جدیدی را در مورد PSVR2 آینده منتشر کرده است، و اگرچه ما تا کنون عملاً این هدست و کنترلر جدید آن را ندیده‌ایم، برخی از آنها به اندازه کافی خوش شانس بوده‌اند که این کار را انجام دهند.  PSVR2 اخیراً در GDC 2022 حضور داشت و بخشی از آن اخیراً ظاهر شده است، یعنی یک پنل کامل تقریباً یک ساعته روی سخت افزار جدید.

 

این پنل که در حال حاضر در یوتیوب «فهرست نشده» است، توسط یک کاربر Reddit مشاهده شد و تعدادی از کارمندان Unity در مورد توسعه بازی‌ها برای PSVR2 صحبت می‌کنند و در عین حال برخی از ویژگی‌های کلیدی آن را نیز برجسته می‌کنند. به نظر می رسد غوطه وری و پیشرفت های تکنولوژیکی بیشتر موضوع اینجا باشد، با پیشرفت هایی مانند رندر فووید، وضوح بالاتر، بازخورد لمسی در هدست، میدان دید گسترده، کنترلرهای Sense جدید و موارد دیگر که برجسته شده اند.

 

همانطور که گفته شد، این ویدیو، اگرچه توسط صفحه رسمی یوتیوب Unity آپلود شده است، در حال حاضر فهرست نشده است، بنابراین مشخص نیست که آیا قرار بود به صورت عمومی منتشر شود یا خیر.

 

گزارش های اخیر ادعا کرده اند که PSVR2 در سه ماهه اول سال 2023 راه اندازی می شود .

کلمات کلیدی :

PSVR2

هدست واقعیت مجازی

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/84d9

خبرنامه بازی ها

گالری