مایکروسافت در حال بررسی ادغام دائمی Xbox Live Gold با Xbox Game Pass Ultimate است

مایکروسافت در حال بررسی ادغام دائمی Xbox Live Gold با Xbox Game Pass Ultimate است

خدمات اشتراک با سرعت شگفت‌آوری سریع‌تر در صنعت بازی‌ها مرکزیت بیشتری پیدا می‌کنند، به‌ویژه که Xbox Game Pass همچنان از قدرت و قوت خود ادامه می‌دهد و سونی به دنبال ادامه راه خود با پلی‌استیشن پلاس بازسازی‌شده آینده است. البته دومی خود را به عنوان مؤلفه اصلی اکوسیستم ایکس باکس تثبیت کرده است، اما با گسترش روزافزون آن، تعجب آور نیست که مایکروسافت به طور مداوم این سرویس را تغییر دهد.

 

به عنوان مثال، به نظر می رسد Xbox Live Gold اشتراک پولی که برای اجرای بازی های چند نفره آنلاین پولی روی کنسول های Xbox  لازم است به زودی برای همیشه در Xbox Game Pas Ultimate قرار گیرد. اشتراک های طلایی در حال حاضر بخشی از بالاترین سطح Game Pass هستند، اما به گفته روزنامه نگار براد سامز، مایکروسافت در حال حاضر در نظر دارد Xbox Live Gold را به طور کامل متوقف کند و آن را منحصراً از طریق Game Pass Ultimate ارائه دهد. این بدان معناست که اگر می‌خواهید بازی‌های پولی را به صورت آنلاین بازی کنید، به اشتراک Game Pass نیاز دارید.

 

البته این اولین بار نیست که شایعات مشابهی را می شنویم. گزارش‌ها بارها و بارها در چند سال گذشته ادعا کرده‌اند که Xbox Live Gold قرار است برای همیشه متوقف شود، اگرچه مایکروسافت قبلاً گفته بود که چنین تغییراتی را برنامه‌ریزی نکرده است.

 

اخیراً همچنین گزارش شده است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک طرح خانوادگی برای اشتراک های Xbox Game Pass است. باید جالب باشد که ببینیم آیا این تغییرات شایعه شده به عنوان بخشی از یک بازسازی آتی همراه و با هم معرفی می شوند.

 

در ژانویه سال گذشته، مایکروسافت تصمیم خود مبنی بر افزایش قیمت Xbox Live Gold را در واکنش به واکنش‌های گسترده لغو کرد و همچنین تأیید کرد که الزامات اشتراک طلایی برای بازی‌های چند نفره رایگان حذف شده است.

کلمات کلیدی :

Xbox Live Gold

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/039c

خبرنامه بازی ها

گالری