بازی PUBG: Battlegrounds پس از بازی رایگان، از 486 درصد افزایش تعداد بازیکنان جدید برخوردار است

بازی PUBG: Battlegrounds پس از بازی رایگان، از 486 درصد افزایش تعداد بازیکنان جدید برخوردار است

 Playerunknown's Battlegrounds که بیشتر با نام PUBG شناخته می شود و در حال حاضر PUBG: Battlegrounds شناخته می شود، احتمالاً یکی از بزرگترین نسخه های بازی ویدیویی و داستان های موفقیت آمیز موجود در بازی است، با این که این سری آنقدر بزرگ شده است که چندین شاخه از جمله دو همتای موبایلی به نام PUBG Mobile را به خود اختصاص داده است. و PUBG: New State، و یک بازی ترسناک آینده که در دنیای PUBG با The Callisto Protocol می‌گذرد. البته، بزرگ‌ترین سورپرایزی که هر کسی می‌توانست داشته باشد، اعلام اخیر بازی رایگان برای پخش در Steam بود.

 

خب، به نظر می‌رسد که این واقعاً به نفع بازی بوده است، زیرا استودیو PUBG اخیراً از طریق یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشت که پس از پخش رایگان، این بازی بزرگترین رشد خود را در سال‌های اخیر تجربه کرده است، با افزایش فوق‌العاده 486 درصدی در تعداد بازیکنان جدید. این نقطه عطف برای پایگاه پخش رایانه های شخصی در نظر گرفته می شود، جایی که بازی محبوب تر از همتایان کنسول خود است. در جزئیات بیشتر، توسعه دهندگان به موارد زیر اشاره کردند:

 

در هفته پس از انتقال F2P، بازی شاهد افزایش 486 درصدی بازیکنان جدید بود که از نرخ رشد بازیکن در سال 2017 پیشی گرفت. علاوه بر این، رشد کاربران جدید با درصد بالاتری (537٪) در مناطق خاص، مانند کشورهای مشترک المنافع (CIS)، آسیای جنوب شرقی و آمریکای جنوبی افزایش یافته است. علاوه بر این، بازی نسبت به هفته قبل از F2P افزایش قابل توجهی در میانگین زمان پخش داشته است، با میانگین زمان پخش روی رایانه شخصی و کنسول ها 100٪ در هفته به هفته افزایش یافته است در حالی که بازیکنان پلی استیشن افزایش 400٪ در زمان پخش را ثبت کرده اند.

 

در زمان نوشتن این مقاله، بازی دارای حداکثر تعداد بازیکنان همزمان 24 ساعته با بیش از 515000 بازیکن است. ممکن است به اندازه اوج 3,257,248 بازیکن در سال 2018 بزرگ نباشد، اما در عین حال، دیدن این که این عنوان در تکرار بازی رایگان خود موفقیت بزرگی کسب کرده است، عالی است.

کلمات کلیدی :

انسی پابجی

PUBG New State

PUBG

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی PUBG: Battlegrounds پس از بازی رایگان، از 486 درصد افزایش تعداد بازیکنان جدید برخوردار است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/59fa

خبرنامه بازی ها

گالری