بازی Age of Empires 4: Season One فصل های رتبه بندی شده و موارد دیگر را به نمایش می گذارد

بازی Age of Empires 4: Season One فصل های رتبه بندی شده و موارد دیگر را به نمایش می گذارد

 Age of Empires 4 قرار است اولین فصل خود را با Festival of Ages دریافت کند. اگرچه تاریخ شروع هنوز تایید نشده است، World’s Edge و Relic Entertainment تمام ویژگی های آینده را به تفصیل شرح داده اند. آخرین تریلر را در زیر ببینید تا آنها را در یک نگاه ببینید.

 

یکی از جدیدترین موارد اضافه شده، ویرایشگر محتوا است که به صورت بتا راه اندازی می شود. این برنامه که برای مسابقات سفارشی طراحی شده است، امکان ایجاد نقشه ها، به هم زدن واحدهای خاص تا حد پوچ و موارد دیگر را فراهم می کند. تیم توسعه همچنین برخی مودها را نیز طراحی کرده است و جریانی در آینده وجود خواهد داشت که از تمام ابزارهای ویرایشگر استفاده می کند.

 

همچنین Ranked Seasons وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد به رقابت و صعود از نردبان همراه با رویدادهای فصلی برای باز کردن جوایز از طریق تکمیل چالش بپردازند. ویژگی‌های کیفیت زندگی مانند صف ساخت جهانی و بهبود کلیدهای میانبر نیز همراه با چالش جدید Art of War: Advanced Combat و نقشه MegaRandom ارائه می‌شوند. منتظر جزئیات بیشتر این موارد در روزهای آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Age of Empires 4: Season One فصل های رتبه بندی شده و موارد دیگر را به نمایش می گذارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c3ee

خبرنامه بازی ها

گالری