PSVR 2 به زودی وارد تولید می شود

PSVR 2 به زودی وارد تولید می شود

سونی از زمان تایید ساخت نسل بعدی هدست PSVR کمی کمتر از یک سال پیش، جزئیاتی در مورد ظاهر کنترلرهای جدیدش به اشتراک گذاشته است، اما به طور کلی، تعداد زیادی از این هدست ها وجود نداشته است.

گزارش شده است که تامین کننده قطعات گورتک قراردادی را با سونی برای تامین قطعات نسل بعدی هدست PSVR بسته است. بر این اساس ، این هدست به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد و تولید آن تقریباً آماده است.

 

گورتک قبلاً با سونی و پلی استیشن رابطه کاری داشته است و قبلاً روی PSVR اصلی و همچنین PS5 همکاری داشته است. جالب اینجاست که Goertek در حال حاضر با متا روی Quest 2 کار می کند. این شرکت قبلاً گفته بود که در حال کار با یک شرکت بزرگ ژاپنی بر روی یک هدست واقعیت مجازی جدید است که انتظار می رود 1 تا 2 میلیون دستگاه پس از عرضه در اواخر سال جاری عرضه شود. بسیار شبیه یک هدست جدید PSVR به نظر می رسد.

 

گزارش گر ها قبلاً ادعا می‌کردند که PSVR 2 - یا هر چیزی که سونی در پایان آن را نامگذاری می‌کند - در تعطیلات 2022 عرضه می‌شود، که در اینجا نیز مطابقت دارد. چندین فاش شده دیگر نیز جزئیات احتمالی در مورد قابلیت‌های سخت‌افزاری هدست را فاش کرده‌اند - اطلاعات بیشتر در مورد آن را از اینجا و اینجا بخوانید.

کلمات کلیدی :

playstation vr2

ps vr

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1dea

خبرنامه بازی ها

گالری