تبلیغات شغلی نشان می دهد که Valorant به ظاهر به سمت کنسول ها می رود

تبلیغات شغلی نشان می دهد که Valorant به ظاهر به سمت کنسول ها می رود

جدیدترین بازی تیراندازی تاکتیکی Riot Games به لطف یک حلقه گیم پلی جذاب و به روز رسانی محتوای مداوم، موفقیت بزرگی کسب کرده است. تقریباً 2 سال از عرضه بازی می گذرد، اما ما هیچ به روز رسانی در نسخه های کنسول بازی یا حتی در حال توسعه آن ها نداریم. با این حال، یک لیست استخدام شغل اخیر نشان می دهد که آنها ممکن است به زودی بیایند.

 

همانطور که در وب سایت Riot منتشر شده است، توسعه دهنده به دنبال استخدام یک طراح ارشد بازی، کنسول برای Valorant است. در حالی که لیست مشاغل به طور کامل بیان نمی کند که بازی به سمت کنسول ها می رود، مسئولیت های شغلی : طراحی و اصلاح ویژگی ها، حالت ها و سیستم هایی برای کمک به عرضه محصولات بازی های کنسول به بازار قطعاً به نظر می رسد.

 

البته، بهتر است تا زمانی که Riot این نسخه ها را به طور رسمی تایید نکند، احتیاط کنید، زیرا هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده است. در سال 2020، Riot  گفت که اگرچه در حال نمونه‌سازی نسخه‌های کنسولی تیراندازی است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند آن‌طور که می‌خواهد کار کند.

کلمات کلیدی :

PvP Valorant

Developer Riot Games

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تبلیغات شغلی نشان می دهد که Valorant به ظاهر به سمت کنسول ها می رود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6c9b

خبرنامه بازی ها

گالری