بازی Grand Theft Auto 5 نسخه فیزیکی PS5 و Xbox برای ۱۲ آوریل تنظیم شده است

بازی Grand Theft Auto 5 نسخه فیزیکی PS5 و Xbox برای ۱۲ آوریل تنظیم شده است

در ابتدا قرار بود در نوامبر سال گذشته عرضه شود و در نهایت تا مارس 2022 به تعویق افتاد، نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X/S بازی Grand Theft Auto 5 سرانجام به صورت دیجیتالی عرضه شدند، اما، برنامه‌ریزی‌ برای انتشار جعبه‌ای این بازی بر روی کنسول‌های جدید انجام نشده است. هنوز تاریخ‌گذاری نشده است، که منجر به سؤالات زیادی در مورد اینکه چه زمانی می‌توان انتظار داشت.

 

به نظر می رسد Rockstar در نهایت تصمیم گرفته است که به سوالات پاسخ دهد، زیرا تاریخ انتشار فیزیکی GTA 5 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S به طور رسمی مشخص شده است. برای 12 آوریل تنظیم شده است و با قیمت 39.99 دلار به فروش می رسد و پیش فروش آن هم در خرده فروشان و هم در فروشگاه رسمی Rockstar در حال انجام است.

 

نکته جالب این است که نسخه فیزیکی بازی قیمتی بالاتر از نسخه دیجیتالی بازی دارد (حداقل در حال حاضر) که قیمت آن در پلی استیشن 5 10 دلار است و نسخه ایکس باکس تا 14 ژوئن با قیمت 20 دلار به فروش می رسد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Grand Theft Auto 5 نسخه فیزیکی PS5 و Xbox برای ۱۲ آوریل تنظیم شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6ea5

خبرنامه بازی ها

گالری