بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe سرانجام در 27 آوریل عرضه می شود

بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe سرانجام در 27 آوریل عرضه می شود

از زمانی که اولین بار در سال 2018 معرفی شد، منتظر بازی Stanley Parable: Ultra Deluxe بودیم و پس از تقریباً چهار سال انتظار، بازی تقریباً به پایان رسیده است. توسعه دهندگان Galactic Cafe و Crows Crows Crows قبلاً تأیید کرده بودند که نسخه گسترده‌ای از این نسخه در اوایل سال 2022 عرضه می‌شود و اکنون به طور رسمی تاریخ انتشار آوریل را با تریلر جدیدی اعلام کرده‌اند. آن را در زیر بررسی کنید.

 

بازی The Stanley Parable که در ابتدا به عنوان یک مد Half-Life 2 شروع شد، اولین بار در سال 2013 عرضه شد. تقریباً یک دهه بعد، The Stanley Parable: Ultra Deluxe به عنوان یک توسعه دهنده اصلی بازی اصلی با فیلمنامه طولانی تر تبلیغ می شود. یک محتوای روایی جدید، با توسعه دهندگان که می گویند "به طور چشمگیری دنیای بازی اصلی را با محتوای جدید، انتخاب های جدید و رازهای جدید گسترش می دهد".

 

Stanley Parable: Ultra Deluxe در 27 آوریل برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC از طریق Steam عرضه خواهد شد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe سرانجام در 27 آوریل عرضه می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9a9a

خبرنامه بازی ها

گالری