King of Fighters 15 – SNK در حال برنامه ریزی برای بازنشانی امتیازات منصفانه بازی است

King of Fighters 15 – SNK در حال برنامه ریزی برای بازنشانی امتیازات منصفانه بازی است

SNK  از زمان عرضه‌شدن The King of Fighters 15 از لدت آنچنانی برخوردار نبوده است و توسعه‌دهنده با به‌روزرسانی‌های رایگان، شخصیت‌های جدید، وصله‌ها و موارد دیگر، شتاب بازی را حفظ کرده است. متأسفانه، هنوز برخی از مشکلات در بازی باقی مانده است، و یکی از آنها نیاز به مرحله ای دارد که احتمالاً پایه بازیکن آن را دوست ندارد.

 

SNK اخیراً در توییتر اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای بازنشانی امتیازات بازی جوانمردانه برای بازیکنان The King of Fighters 15 است. این شرکت توضیح داد که امتیازات بازی منصفانه تحت تأثیر یک باگی قرار گرفته است که بازی را به سختی قفل می کند، و پس از رفع آن باگ باید بازنشانی شود. امتیازات بازی منصفانه رفتار بازی آنلاین بازیکن خاصی را کمیت می کند و با تکمیل مسابقات رتبه بندی شده یا پس از گذشت مدت زمان معینی بدون هیچ گونه قطع ارتباط به دست می آید.

 

SNK هیچ چارچوب زمانی برای زمان انجام این بازنشانی ارائه نکرده است، اما جزئیات بیشتر احتمالاً در آینده نزدیک به اشتراک گذاشته خواهد شد، بنابراین منتظر این به‌روزرسانی‌ها باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/d377

خبرنامه بازی ها

گالری