تریلر بازی Quantum Error PS5 قدرت Engine 5 را به نمایش میگذارد

تریلر بازی Quantum Error PS5 قدرت Engine 5 را به نمایش میگذارد

بازی Quantum Error تیراندازی کیهانی TeamKill Media چند سالی است که در دست ساخت است، اما از آخرین به‌روزرسانی مهمی که در این بازی دریافت کرده‌ایم، حدود یک سال می‌گذرد. با این حال، اخیراً سازنده آن دوره سکوت رادیویی را با یک تریلر جدید به پایان رساند.

 

هدف اصلی این تریلر نشان دادن این است که بازی بر روی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و اینکه چگونه بر روی PS5 اجرا می‌شود. از نظر بصری، در اطراف لبه‌ها کمی خشن به نظر می‌رسد، اما چیزهای دیگری برای فرو رفتن در تریلر وجود دارد، با چند نگاه اجمالی که محیط‌های مختلف، رویارویی‌های دشمن، تکه‌ها و تکه‌های داستان، و چیزی شبیه یک باس فایت دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد .

 

 Quantum Error در ابتدا پنجره راه اندازی 2021 را هدف قرار می داد، اما تیم کیل مدیا اخیراً هیچ به روز رسانی در مورد زمان انتشار تیرانداز ترسناک ارائه نکرده است. هر زمان که این کار را کرد، روی PS5، PS4 و Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر بازی Quantum Error PS5 قدرت Engine 5 را به نمایش میگذارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c1fc

خبرنامه بازی ها

گالری