نسخه فیزیکی بازی Resident Evil 2، 3 ، و 7 برای PS5 و Xbox Series برنامه ریزی نشده است

نسخه فیزیکی بازی Resident Evil 2، 3 ، و 7 برای PS5 و Xbox Series برنامه ریزی نشده است

در اوایل این ماه، کپکام تأیید کرد که اواخر امسال، Resident Evil 7 و نسخه‌های بازسازی شده Resident Evil 2 و Resident Evil 3 برای PS5 و Xbox Series X/S با چندین بهبود بصری و عملکردی عرضه خواهند شد و از آن زمان، ناشر در توییتر برای افشای جزئیات جدید اقدام کرده است.

 

در یک سری توییت اخیر، Capcom برخی از جزئیات شناخته شده قبلی را تکرار کرد و یک بار دیگر بیان کرد که تمام داده های ذخیره شده برای سه بازی PS4 و Xbox One به ترتیب به PS5 و Xbox Series X/S منتقل می شوند. اگر یک نسخه فیزیکی از بازی‌ها روی کنسول‌های نسل قبلی دارید، می‌توانید آن را به نسخه نسل فعلی دیجیتال ارتقا دهید البته کنسول شما به یک درایو دیسک برای این کار نیاز دارد، بنابراین اگر نسخه دیجیتال PS5 یا نسخه دیجیتال دارید.

 

در همین حال، کپکام تأیید می کند که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انتشار فیزیکی Resident Evil 2، 3 و 7 برای کنسول های نسل فعلی وجود ندارد. اینکه آیا این برنامه‌ها در مسیر تغییر خواهند کرد یا نه، باید دید، اما همانطور که در حال حاضر وجود دارد، زمانی که این سه بازی در اواخر امسال برای PS5 و Xbox Series X/S عرضه شوند، فقط به صورت دیجیتالی در دسترس خواهند بود.

کلمات کلیدی :

resident evil

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/e800

خبرنامه بازی ها

گالری