Xbox Game Pass بیش از 60 بازی GOTY را در 5 سال اضافه کرده است

Xbox Game Pass بیش از 60 بازی GOTY را در 5 سال اضافه کرده است

در ویدیوی اخیری که مدیر برنامه‌ریزی محتوا در مایکروسافت، جویس لین را نشان می‌دهد فاش شده است که Xbox Game Pass از زمان راه‌اندازی این سرویس در سال 2017، بیش از 60 بازی GOTY اضافه کرده است.

 

بسیاری از بازی‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند ممکن است در نهایت نامزد GOTY شوند، یا در پایان جوایزی را برای دسته‌های خاص در نمایشگاه‌های جوایز چه TGA و چه موارد دیگر دریافت کنند . اما با این وجود، این به تنهایی یک شاهکار چشمگیر است و نمی توان انکار کرد که هیچ کمبودی در عناوین با کیفیت در سرویس اشتراک وجود ندارد.

 

با توجه به اینکه مایکروسافت ظاهراً تمام حرکت‌های درست را انجام می‌دهد و Game Pass یک سرمایه‌گذاری «بسیار بسیار پایدار» است، آینده واقعاً روشن برای این پلتفرم است. اخیراً اعلام شد که Game Pass بیش از 25 میلیون مشترک جمع کرده است .

کلمات کلیدی :

Xbox Game Pass

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b7ed

خبرنامه بازی ها

گالری