بازی Turbo Golf Racing به نظر ترکیبی عالی از Rocket League و Golf است که روی Xbox Game Pass راه اندازی می شود

بازی Turbo Golf Racing به نظر ترکیبی عالی از Rocket League و Golf است که روی Xbox Game Pass راه اندازی می شود

نمایشگاه بازی‌های آینده همیشه امیدوارکننده هستند و نمایشگاه بهار 2022 امسال نیز تفاوتی ندارد. Turbo Golf Racing یک بازی امیدوار کننده مشابه است که در طول این رویداد رونمایی شد .

 

این بازی هشت نفره چند نفره که توسط استودیو Hugecalf توسعه یافته است، به نظر می رسد ترکیبی سرگرم کننده از Rocket League و گلف باشد. بازیکنان با استفاده از ماشین‌های راکتی خود سعی می‌کنند توپ‌های گلف بزرگ را در کمترین ضربات ممکن وارد دروازه کنند. در حالی که می‌توانید آن را به تنهایی وارد کنید، برخی از نقشه‌ها همچنین دارای نقاط بازرسی خاصی هستند که توپ را به سمت دروازه هدایت می‌کنند.

 

علاوه بر این، تمرکز زیادی روی سفارشی‌سازی وجود دارد و بازیکنان به تعداد زیادی اقلام آرایشی برای استفاده با اتومبیل خود در کنار به‌روزرسانی‌های منظم در این مورد دسترسی خواهند داشت. Turbo Golf Racing در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد، اما این بازی برای Xbox One، Xbox Series X/S و PC با روز عرضه در Xbox Game Pass منتشر خواهد شد.

کلمات کلیدی :

Turbo Golf Racing

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Turbo Golf Racing به نظر ترکیبی عالی از Rocket League و Golf است که روی Xbox Game Pass راه اندازی می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1c8b

خبرنامه بازی ها

گالری