بازی Tiny Tina’s Wonderlands اکنون در دسترس است

بازی Tiny Tina’s Wonderlands اکنون در دسترس است

جدیدترین بازی غارتگر Tiny Tina's Wonderlands از Gearbox Software اکنون منتشر شده است. بر اساس Bunkers and Badasses، بازی RPG رومیزی از بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep، بازیکنانی که Fatemaker را کنترل می‌کنند و سعی در شکست دادن Dragon Lord دارند. همه اینها، در حالی که تینی تینا در نقش Bunker Master بازی می کند .

 

در حالی که هنوز دارای غارت و تیراندازی به سبک Borderlands، کامل با Skill Trees و Action Skills است، سرزمین عجایب تفاوت های قابل توجهی دارد. شش کلاس شروع وجود دارد و بازیکنان می‌توانند امتیازات خود را روی آمارهایی مانند قدرت، قانون اساسی، هوش و موارد دیگر سرمایه‌گذاری کنند. بعداً می‌توان درخت‌های مهارتی مختلف را به روش‌های منحصربه‌فرد چند کلاسه و ترکیب کرد.

 

سلاح‌های Melee اکنون نوع سلاح اختصاصی خودشان هستند و نارنجک‌ها با جادوها، از شهاب‌سنگ گرفته تا احضار آتشین جایگزین شده‌اند. Tiny Tina’s Wonderlands برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC با پشتیبانی کامل از crossplay منتشر شده است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Tiny Tina’s Wonderlands اکنون در دسترس است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/159f

خبرنامه بازی ها

گالری