بازی Ghostwire: Tokyo در سراسر جهان برای PS5 و PC در دسترس است

بازی Ghostwire: Tokyo در سراسر جهان برای PS5 و PC در دسترس است

پس از انتشار زودهنگام برای بازیکنان PS5 که نسخه Digital Deluxe Edition را پیش‌سفارش کردند، Tango Gameworks's Ghostwire: Tokyo اکنون در سراسر جهان برای همه بازیکنان PS5 و PC در دسترس است. همانطور که از نام آن پیداست، عنوان اکشن ماجراجویی اول شخص در توکیو اتفاق می‌افتد، جایی که ناپدید شدن دسته جمعی شهروندانش اتفاق افتاده است. به عنوان آکیتو، بازیکن باید بفهمد که چه خبر است.

 

به دلیل تسخیر شدن توسط کارآگاه ارواح KK، آکیتو می تواند عناصر مختلفی مانند آتش، باد و آب را از طریق Ethereal Weaving به کار گیرد. این برای مبارزه با بازدیدکنندگان ماوراء طبیعی، که از نوجوانان بی سر و کاپا گرفته تا کوچیساکه اونا را شامل می شود، ضروری است. با کاوش در شهر، بازیکنان با ارواح مختلف، بازرگانان و دیگر پدیده‌های عجیب و غریب مواجه می‌شوند.

 

در مورد آنچه که از Tango Gameworks در آینده می‌گذرد، شینجی میکامی، بنیانگذار آن، درباره پروژه جدیدی صحبت کرده است که جان یوهاناس کارگردانی The Evil Within 2 را برعهده داشت. گزارش شده است که پروژه کوچک‌تری که «ژانرهای جدید» را با کارگردانی جدید بررسی می‌کند و استعدادهای تازه‌ای را در خود دارد نیز وجود دارد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Ghostwire: Tokyo در سراسر جهان برای PS5 و PC در دسترس است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/f955

خبرنامه بازی ها

گالری