تریلر بازی Soul Hackers 2 که داستان پس زمینه Arrow را برجسته می کند

تریلر بازی Soul Hackers 2 که داستان پس زمینه Arrow را برجسته می کند

Atlus  به آرامی جزئیات و تریلرهای جدیدی را برای Soul Hackers 2 فاش می‌کند، این بازی در ادامه نسخه RPG کلاسیک سال 1997 است. آخرین مورد بر روی ارو، یکی از متحدان رینگو و یک شخصیت قابل بازی که با سازمان یاتاگاراسو کار می کند، تمرکز دارد. او که به عنوان "صادق و ساکت" توصیف می شود، اما "در عمق پرشور" توصیف می شود، به نظر می رسد با کابوراگی از انجمن فانتوم متخاصم ارتباط داشته باشد.

 

Arrow's COMP اسلحه احضار Mk80 است که می تواند مهارت های Ice را آزاد کند و همچنین برای پشتیبانی مفید است. همراه با استقامت بالا، او در نهایت می تواند توانایی هایی را بدست آورد که طرف را از آسیب محافظت می کند. در هفته های آینده منتظر جزئیات بیشتری از شخصیت های دیگر باشید.

 

بازی Soul Hackers 2 قرار است در تاریخ 26 آگوست برای Xbox One، PS4، PS5، Xbox Series X/S و PC در سراسر جهان منتشر شود. کسانی که در ژاپن پیش خرید می کنند می توانند لباس "Persona 5" و BGM Set 2 را که شامل لباس های دزد فانتوم برای مهمانی، BGM جنگی "Keeper of Lust" و لوازم جانبی ماسک فانتوم برای افزایش نرخ انتقادی حملات اسلحه است، به تن کنند. Atlus هنوز تایید نکرده است که آیا این پاداش ها در سراسر جهان در دسترس خواهند بود یا خیر.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر بازی Soul Hackers 2 که داستان پس زمینه Arrow را برجسته می کند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9ded

خبرنامه بازی ها

گالری