بازی Deliver Us Mars برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی معرفی شد

بازی Deliver Us Mars برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی معرفی شد

عنوان ماجراجویی پازل فضایی Deliver Us the Moon از زمان پرتاب اولیه خود در سال 2018 موفقیت های زیادی را به خود اختصاص داده است و اکنون توسعه دهنده KeokeN Interactive و ناشر Frontier Foundry دنباله آن را با نام Deliver Us Mars اعلام کرده اند.

 

10 سال پس از وقایع بازی اول،  Deliver Us Mars شما را در نقش یک «قهرمان اسرارآمیز جدید» می بیند که برای «ماجراجویی پرمخاطره» به سیاره سرخ می رود البته با پهپاد ASE در کنارش. بازیکنان بار دیگر با معماهای مختلفی روبرو خواهند شد، در حالی که استفاده از آس های کوهنوردی برای عبور از محیط های خشن مریخ نیز چالش های خاص خود را به همراه خواهد داشت.

 

بازی Deliver Us Mars نیز نویدبخش "یک تجربه بصری الهام‌بخش" است. این بازی که بر روی Unreal Engine 4 ساخته شده است، از فناوری ضبط حرکت و ویژگی ردیابی پرتو استفاده می کند، اگرچه هیچ صحبتی به طور خاص وجود ندارد که کدام پلتفرم از دومی پشتیبانی می کند.

 

Deliver Us Mars  برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC از طریق Steam و Epic Games Store در حال توسعه است. این بازی در حال حاضر تاریخ یا پنجره ای برای انتشار ندارد، اما سازندگان می گویند که «در چند ماه آینده چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن با شما دارند»، پس با ما همراه باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Deliver Us Mars برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی معرفی شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/d0e9

خبرنامه بازی ها

گالری