نقد و بررسی بازی Far Cry 6 Guerrilla Island

نقد و بررسی بازی Far Cry 6 Guerrilla Island

از زمان بازی Far Cry 3 در سال 2012، سری بازی های تیراندازی جهان باز یوبی سافت از فرمول خاصی پیروی کرده است. در حالی که اسپین‌آف‌هایی مانند Blood Dragon و Primal چیزهای جدیدی را امتحان کرده‌اند، بازی‌های شماره‌دار Far Cry بسیار به فیلمنامه چسبیده‌اند، حتی با چروک‌ها و اضافات جالب در هر بار.  Far Cry 6 از این سنت پیروی می کند، و تجربه ای را ارائه می دهد که از نظر ساختار بسیار از پارچه های قبلی خود بریده شده است اما به اندازه کافی کیفیت و ایده های جدید خود را دارد که اگرچه منحصر به فرد نیست، اما هنوز یک بازی فوق العاده لذت بخش است .

 

بازی Far Cry 6 بازیکنان را به یارا می برد، یک کشور جزیره ای گرمسیری در قلب کارائیب که دیدن آن به همان زیبایی که زندگی در آن جهنمی است. دیکتاتور آنتون کاستیلو با چنگال آهنین بر کشور حکومت می کند و با خشونت تمام آزادی بیان یا آزادی بیان را سرکوب می کند. مخالفت و وادار کردن یک فرقه خاص از جمعیت به اردوگاه‌های کار برده‌داری که در آنجا Viviro، داروی خانگی یارا برای سرطان را پرورش می‌دهند، که کاستیو آن را به دنیا می‌فروشد تا قدرتمندتر و تأثیرگذارتر شود. ملت و مردم آن سال‌ها تحت حاکمیت استبداد کاستیلو بوده‌اند، اما جایی که ظالم هستند، انقلاب هم هست. دنی روخاس، قهرمان داستان، به عضوی از شورش چریکی نوپا علیه رژیم کاستیلو تبدیل می‌شود و برای آزادی یارا به هر وسیله‌ای که لازم باشد می‌جنگد.

 

 

 

بازی Far Cry 6 تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که از نظر ساختار بسیار از پارچه‌های قبلی خود بریده شده است اما به اندازه کافی کیفیت و ایده‌های جدید خودش را دارد که اگرچه منحصربه‌فرد نیست، اما هنوز هم فوق‌العاده است.

 

این یک طرح بسیار خوب کار می کند. این بازی بازیکنان را در دنیای خود غوطه ور می کند و آنها را با بی رحمی تبهکاران خود رو در رو می کند و اگرچه در سال های اخیر تا حدی از آن دور شده است ،  Far Cry 6 این را به ارمغان می آورد. این یک داستان جذاب را در سراسر بازی می گوید، و در چندین زمینه برتر است. یارا یک محیط عالی با تاریخ و فرهنگ غنی خود است که واقعاً حسی باورنکردنی از مکان به آن می دهد، بیش از هر مکان دیگری در گذشته.  در همین حال، بازیگران آن مملو از شخصیت‌های به یاد ماندنی و خوش‌بازی است، از شخصیت‌های فرعی دوست‌داشتنی که در کنار دنی می‌جنگند تا شرورانی که نمی‌توانید از کنار زدن آنها لذت ببرید. البته انتظار می رود که بازی های Far Cry همیشه دارای شخصیت های منفی بزرگی باشند و به خصوص با بازی Anton Castillo با بازی Giancarlo Esposito از شهرت Breaking Bad، Far Cry 6 می درخشد. هرکسی که بازی اسپوزیتو را دیده باشد می‌داند که او چقدر بدون زحمت می‌تواند بر هر صحنه‌ای که در آن حضور دارد تسلط یابد، و این در اینجا نیز بسیار صدق می‌کند. کاستیلو خیلی وقت ها ظاهر نمی شود، اما وقتی این کار را می کند، فورا توجه را جلب می کند.

 

چیز دیگری که بسیار به داستان‌گویی Far Cry 6 کمک می‌کند این است که صحنه‌های سوم شخص دارد که برای اولین بار برای این مجموعه است. به‌جای اینکه Far Cry 6 به یک دیدگاه محدود کننده اول شخص گره بخورد، اغلب به صحنه‌های سینمایی می‌پرد که در آن Dani کاملاً قابل مشاهده است و حتی گاهی اوقات در طول بازی سوم شخص می‌شود، مانند زمانی که در کمپ هستید یا Supremo  به خود شلیک می‌کنید . این به بازی اجازه می‌دهد تا داستان‌سرایی بسیار پویا و تاثیرگذاری داشته باشد و سرمایه‌گذاری روی آن بسیار آسان‌تر شود. متأسفانه، یکی از نقاط ضعف داستان، خود دنی روجاس (یا خودش) است، که شخصیت ملایم و انگیزه‌های ضعیف او هرگز کار زیادی نمی‌کند. برای دوست داشتنی کردن شخصیت

 

در مورد گیم‌پلی، Far Cry 6 همان نام تجاری بازی‌سازی جهان باز را ارائه می‌کند ، و اگرچه این کار را در ساختاری آشنا انجام می‌دهد، اما انتخاب‌های طراحی هوشمندانه آن ساختار را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می‌دهد. شما هنوز در جنگ‌های آتش‌سوزی انفجاری هرج و مرج ایجاد می‌کنید، با وسایل نقلیه یا با لباس‌های خود در جهان باز می‌چرخید، با پاکسازی آرام پست‌های بازرسی و دژها از دشمنان، رژیم ظالم را از بین می‌برید. اما در بالای این پایه آزمایش شده و واقعی، Far Cry 6 بلوک هایی را می سازد که در نهایت تجربه ای کامل تر و لذت بخش تر را ارائه می دهند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو نقد و بررسی بازی Far Cry 6 Guerrilla Island

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0732

خبرنامه بازی ها

گالری