بازی Far Cry 6 ، در 24 مارس ماموریت های رایگان را در دسترس قرار میدهد

بازی Far Cry 6 ، در 24 مارس ماموریت های رایگان را در دسترس قرار میدهد

بازیFar Cry 6  یوبی سافت هیچ کمبودی در DLC های پس از عرضه نداشت و طرفداران باید به عنوان شخصیت های منفی خاطره انگیز از آثار قبلی و همچنین شخصیت هایی از فرنچایزهای دیگر مانند Rambo بازی کنند. با این حال، اکنون Far Cry 6 در حال انجام یک کراس اوور دیگر با نمایش محبوب نتفلیکس Stranger Things است.

 

همانطور که در توییتر اعلام شد، یک ماموریت متقاطع Stranger Things از 24 مارس برای همه بازیکنان در دسترس خواهد بود. جزئیات جزئیات این ماموریت در حال حاضر ناشناخته است، اگرچه طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که با وحشتناک ترین تهدیدات این فرنچایز روبرو شوند.

 

Ubisoft  همچنین فاش کرد که Far Cry 6 اولین آخر هفته رایگان خود را از 24 تا 27 مارس در تمامی پلتفرم‌ها دریافت می‌کند و به طرفداران علاقه‌مند این امکان را می‌دهد تا بازی را به‌صورت انفرادی یا به‌صورت مشترک امتحان کنند. علاوه بر این، 50 درصد تخفیف زیادی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است، بنابراین طرفداران ممکن است بخواهند آن را بررسی کنند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Far Cry 6 ، در 24 مارس ماموریت های رایگان را در دسترس قرار میدهد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/074e

خبرنامه بازی ها

گالری