حجم دانلود Sifu فقط 7.5 گیگابایت است

حجم دانلود Sifu فقط 7.5 گیگابایت است

با نزدیک شدن به راه اندازی در ماه فوریه بازی کونگ فو کار آینده SloClap، Sifu، انتظارات برای این بازی همچنان ادامه دارد. در حالی که زمان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است، جزئیات جدیدی از آن نیز در یک کلیپ معمولی منتشر شده است .

 

طبق گفته PlaystationSize@ در توییتر – حسابی که سابقه ردیابی به‌روزرسانی‌ها و اندازه فایل‌ها در پایگاه داده پلی‌استیشن دارد  در PS5، Sifu برای نسخه 01.002.000 حجم فایل تنها 7.160 گیگابایت خواهد داشت، که احتمالاً به این معنی است. که شامل به روز رسانی های روز اول می شود. این حجم دانلود با هر معیاری کوچک است، اما زمانی که آن را با آنچه که اغلب از تجربیات نسبتا کوچک‌تر این روزها به دست می‌آورید مقایسه می‌کنید، دو برابر می‌شود.

پیش‌بارگذاری‌های Sifu در ۶ فوریه منتشر می‌شوند، اگرچه کسانی که نسخه لوکس را دارند می‌توانند این بازی را شروع کنند. پیش بارگذاری نسخه Deluxe از 4 فوریه آغاز می شود.

Sifu در تاریخ 8 فوریه برای PS5، PS4 و PC منتشر می‌شود.

کلمات کلیدی :

sifu

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو حجم دانلود Sifu فقط 7.5 گیگابایت است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5325

خبرنامه بازی ها

گالری