بازی New Prince of Persia در حال توسعه است

بازی New Prince of Persia در حال توسعه است

رفتار یوبی سافت با فرنچایز شاهزاده ایرانی کمی ناامیدکننده بوده است. پس از گذشت یک دهه از هدر رفتن این سری، یوبی‌سافت تقریباً چند سال پیش از بازسازی بازی Prince of Persia: The Sands of Time خبر داد و پس از انتقادات گسترده‌ای مبنی بر شکل‌گیری ظاهری آن، تصمیم گرفت بازی را به تاخیر بیندازد. سپس دوباره آن را به تأخیر بیندازید، و سپس با تأخیر دوباره آن را در پس زمینه محو کنید.

 

با این حال، به نظر می رسد که این شرکت هنوز هم برنامه های جالبی برای آینده این سری دارد. در گزارشی که توسط تام هندرسون در Xfire منتشر شد، یوبی‌سافت دومین بازی Prince of Persia را نیز در دست ساخت دارد. این یک پروژه کاملاً جدید خواهد بود و ظاهراً از بازی‌های Ori الهام گرفته شده است (که بازی‌های بدی نیستند که بتوان از آنها الهام گرفت).

 

Ubisoft Montpellier، استودیو سازنده Rayman Origins و Rayman Legends، ظاهراً با بازی جدید Prince of Persia درگیر است، اگرچه هندرسون اشاره ای نمی کند که آیا آنها رهبران پروژه هستند یا خیر. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه یا زمان معرفی بازی وجود ندارد، اما هندرسون می‌گوید که یوبی‌سافت به‌روزرسانی‌ها، رونمایی‌ها و اعلان‌هایی را برای ۲۰ بازی در نظر گرفته است، بنابراین این احتمال وجود دارد که این یکی از آنها باشد.

 

در همین حال، به نظر می‌رسد در مورد بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake نیز حرکتی وجود دارد. اگرچه بسیاری از این نگران بودند که توسعه بازی متوقف شده باشد، اما ظاهراً هنوز در حال توسعه فعال است و پس از دریافت انتقادات طرفداران پس از افشای آن، «نیاز به بازنگری اساسی» دارد.

 

هندرسون می‌گوید که یوبی‌سافت «احتمالاً منتظر» است تا بازی بعدی شاهزاده ایرانی را قبل از The Sands of Time Remake منتشر کند. در اکتبر سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد نسخه بازسازی شده را قبل از آوریل 2023 عرضه کند.

 

با حسن نیت هندرسون، اطلاعات بالقوه دیگری نیز در رابطه با یوبی‌سافت وجود دارد که می‌توان به آنها اشاره کرد، از جمله مواردی مانند Assassin’s Creed Rift، The Crew 3 و دنباله‌ای از Immortals Fenyx Rising.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3f2d

خبرنامه بازی ها

گالری