Babylon’s Fall «بدون برنامه‌ای برای توقف توسعه»، فصل‌های 2 و 3 در دست ساخت هستند

Babylon’s Fall «بدون برنامه‌ای برای توقف توسعه»، فصل‌های 2 و 3 در دست ساخت هستند

Babylon’s Fall  حتی در آستانه راه‌اندازی خود هرگز تبلیغات یا توجه زیادی را به خود جلب نکرد، اما با این وجود، دیدن این که بازی چقدر فاجعه‌بار بوده است، شگفت‌آور است. به طور کلی توسط منتقدان و مخاطبان گسترده‌تر به طور یکسان مورد بررسی قرار گرفته است، و در ابتدا پایگاه بازیکن بزرگی را جذب نکرده است. به عنوان مثال، در زمان راه‌اندازی، بیشترین تعداد کاربران همزمان آن با 650 عدد حساب می‌کنند که برای نسخه جدیدی از یک توسعه‌دهنده و ناشر بزرگ بسیار کم است.

 

اغلب اوقات، بازی‌های سرویس زنده‌ به خوبی از آب در نمی‌آیند و به سرعت توسط توسعه‌دهندگان و ناشران خود کنار گذاشته می‌شوند اما به نظر می‌رسد که PlatinumGames و Square Enix قصد ندارند این کار را با Babylon’s Fall حداقل در آینده نزدیک انجام دهند.

 

به عنوان بخشی از به‌روزرسانی که اخیراً در وب‌سایت رسمی بازی منتشر شده است، توسعه‌دهندگان آن به صراحت اعلام کرده‌اند که «هیچ برنامه‌ای برای کاهش مقیاس توسعه» روی بازی وجود ندارد و برنامه‌هایی برای آینده آن در حال انجام است. کار بر روی فصل 2 "عملاً کامل شده است"، در حالی که توسعه محتوایی که در فصل 3 "و بعد از آن" می آید نیز در حال انجام است.

 

پلاتینیوم و اسکوئر می گویند که «به ارائه محتوای جدید ادامه می دهند» و «بر اساس بازخورد بازیکنان بهبودهایی ایجاد می کنند». نظرسنجی اخیر بازخوردی که از بازیکنان در مورد جلوه های بصری بازی و نحوه بهبود آنها می پرسد، بخشی از این تلاش ها است.

 

Babylon’s Fall برای PS5، PS4 و PC در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/a907

خبرنامه بازی ها

گالری