ظاهراً مایکروسافت از مشکلات Moon Studios آگاه بود و تصمیم گرفت بازی بعدی خود را منتشر نکند

ظاهراً مایکروسافت از مشکلات Moon Studios آگاه بود و تصمیم گرفت بازی بعدی خود را منتشر نکند

گزارشی که اخیرا توسط VentureBeat منتشر شده است، فرهنگ کاری ظالمانه و ناسالم را در مون استودیو آشکار کرده است .  توسعه دهنده ای که بیشتر برای Ori and the Blind Forest و دنباله آن،  Ori and the Will of the Wisps شناخته می شود این مسئله را فاش کرد . بازی بعدی تیم قرار است یک اکشن RPG در یک IP جدید باشد و توسط Private Division منتشر شود نه مایکروسافت.

 

در حالی که قبلا، توماس مالر یکی از بنیانگذاران استودیو Moon و کارگردان بازی‌های Ori گفته بود که دلیل این امر انتشار یک عنوان چندپلتفرمی برای مخاطبان بیشتر و داشتن کنترل و مالکیت کامل IP آنها است، به نظر می‌رسد ممکن است وجود داشته باشد. دلایل دیگری نیز در بازی بوده است.

 

اندکی پس از انتشار گزارش فوق الذکر VentureBeat، Jez Corden  روزنامه نگار Windows Central در توییتر آن را تایید کرد و همچنین اضافه کرد که بنیانگذاران Moon Studios - Gennadiy Korol و Thomas Mahler فوق الذکر به حملات شخصی و قلدری نسبت به تیم Xbox متوسل شدند .

 

در همین حال، جف گراب، روزنامه‌نگار، در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست GamesBeat Decides که در ResetEra رونویسی شده است گفت که مایکروسافت از مشکلات داخلی در استودیو Moon بسیار آگاه بود و زمانی که توسعه Ori و Will of the Wisps به پایان رسید. ، تصمیم گرفت دیگر با توسعه دهنده کار نکند.

 

گراب گفت: «مایکروسافت به خوبی از نحوه عملکرد این شرکت آگاه است، و زمانی که آنها با Ori 2 کار کردند، دلیلی وجود دارد که Private Division بازی بعدی خود را منتشر می کند و نه مایکروسافت. امروز صبح به صراحت به من گفته شد که مایکروسافت آگاه است و همه فهمیدند که این شرکت اینگونه است.

کلمات کلیدی :

Moon Studios

ori

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0d9f

خبرنامه بازی ها

گالری