بازی Overwatch 2 PvP Closed Beta در 26 آوریل شروع می شود

بازی Overwatch 2 PvP Closed Beta در 26 آوریل شروع می شود

در جریان برنامه زنده اخیر توسعه دهندگان، بلیزارد انترتینمنت تایید کرد که نسخه بتای بسته Overwatch 2 برای PvP در 26 آوریل آغاز خواهد شد. ثبت‌نام‌ها در حال حاضر در دسترس هستند و بازیکنان رایانه شخصی می‌توانند برای شرکت در سری آزمایش‌های آتی شرکت کنند. در حال حاضر یک آلفای بسته با کارمندان بلیزارد و بازیکنان حرفه ای در جریان است.

 

همراه با جلوه‌های بصری و صوتی بهبود یافته، بازیکنان بتا بسته می‌توانند قهرمان جدید Sojourn را که دارای تفنگ ریلی است، تجربه کنند. دو نقشه اختصاصی New Queen Street و Colosseo در دسترس خواهد بود. اسکورت و هیبرید نیز نقشه های جدیدی را با Circuit Royal و Midtown دریافت می کنند. نقشه‌های Overwatch 1 نیز شامل این نقشه‌ها می‌شوند، اما اینکه آیا اینها همه نقشه‌ها هستند یا تعدادی منتخب، مشخص نیست.

 

در بالای همه اینها، سیستم پینگ جدید و بازسازی برای قهرمانانی مانند Sombra، Bastion، Orisa و Doomfist است. منتظر جزئیات بیشتر در هفته های آینده باشید. Overwatch 2 برای Xbox One، PS4، PC و Nintendo Switch در حال توسعه است.

کلمات کلیدی :

Overwatch 2

بازی pc

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Overwatch 2 PvP Closed Beta در 26 آوریل شروع می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/e86a

خبرنامه بازی ها

گالری