Resident Evil 7 biohazard از 7 میلیون واحد فراتر رفت، 16٪ بازیکنان واقعیت مجازی هستند

Resident Evil 7 biohazard از 7 میلیون واحد فراتر رفت، 16٪ بازیکنان واقعیت مجازی هستند

با توجه به آمار فروش تا 31 دسامبر 2019، رزیدنت اویل 7 سازگار با پلی استیشن VR از زمان عرضه در سال 2017 تاکنون 7 میلیون واحد در نسخه های فیزیکی و دیجیتالی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه شخصی فروخته است. پشت سر هر دو نسخه Resident Evil 2 (1998 و 2019) اما پشت سر Resident Evil 6 (7.4 میلیون) و Resident Evil 5 (7.6 میلیون).

به‌عنوان تنها نسخه سازگار با واقعیت مجازی در این فرنچایز، در وب‌سایت رسمی Capcom Resident Evil 7، آمار موجود در حال حاضر، بازیکنانی را که گزینه انتقال داده در بازی را فعال کرده‌اند، بیش از 4.9 میلیون نشان می‌دهد. از این تعداد 833632 نفر در مقطعی از PlayStation VR استفاده کرده اند که به ترسناک بودن این ترسناک بقا کمک کرده است. این نشان می‌دهد که کمتر از 17 درصد از بازیکنان نسخه VR را امتحان کرده‌اند که با توجه به همه پلتفرم‌هایی که بازی ویدیویی در آن‌ها در دسترس است، خیلی بد نیست.

این امر باعث می‌شود VRFocus متعجب شود که اگر نسخه رایانه شخصی دارای سازگاری با واقعیت مجازی باشد، این رقم چگونه خواهد بود و به دارندگان Oculus Rift، HTC Vive، Valve Index و Windows Mixed Reality این شانس را می‌دهد تا بازی انحصاری PlayStation VR را بازی کنند. همانطور که قبلاً در زمان عرضه این عنوان گزارش شده بود، انحصار VR قرار بود تنها 12 ماه دوام بیاورد اما هرگز برای PC VR محقق نشد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Resident Evil 7 biohazard از 7 میلیون واحد فراتر رفت، 16٪ بازیکنان واقعیت مجازی هستند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/eabb

خبرنامه بازی ها

گالری