Blair Witch VR Edition اکنون برای PSVR در دسترس است

Blair Witch VR Edition اکنون برای PSVR در دسترس است

بازی ماجراجویی ترسناک کوتاه اما عالی تیم  Bloober، Blair Witch، پس از انتشار Oculus Quest در سال گذشته، به تازگی یک نسخه VR برای پلتفرم PSVR دریافت کرده است. سازنده یک تریلر راه اندازی برای این بازی منتشر کرد که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

 

بدیهی است که Blair Witch: VR Edition قصد دارد تجربه ترسناک را به بعد جدیدی برساند. بازیکنان اکنون می‌توانند با استفاده از کنترل‌ PS Move به Bullet نوازش کنند و به آن‌ها هدیه بدهند، و محیط‌های جنگل نیز دارای تعامل بیشتری هستند تا به بازیکنان کمک کند خود را در جهان غوطه‌ور کنند. سونی هنوز از هدست و کنترلرهای به روز شده PSVR2 خود رونمایی نکرده است، اما طرفداران PS5 مطمئناً می توانند Blair Witch: VR Edition را از طریق سازگاری به عقب بازی کنند.

کلمات کلیدی :

Blair Witch VR Edition

بازی vr

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Blair Witch VR Edition اکنون برای PSVR در دسترس است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/95cf

خبرنامه بازی ها

گالری