بازی Star Wars: Squadrons در 2 اکتبر عرضه می شود، شامل Cross-Play و پشتیبانی VR میباشد

بازی Star Wars: Squadrons در 2 اکتبر عرضه می شود، شامل Cross-Play و پشتیبانی VR میباشد

به نظر می رسد که اطلاعات فاش شده از استودیوی Motive Star Wars: Squadrons همچنان ادامه دارد. انتشار مطبوعاتی بازی اخیراً منتشر شد (و متعاقباً متوقف شد) اما به نظر می‌رسد که عنوان space dogfighting در 2 اکتبر منتشر شود. این بازی برای Xbox One، PS4 و PC از طریق Steam، Origin و Epic Games Store در دسترس خواهد بود.

 

داستان پس از وقایع Star Wars: Return of the Jedi و کمپین های تک نفره و چند نفره به ظاهر می گذرد. برخی از ویژگی‌های ضعیفتر شامل پشتیبانی از بازی متقابل بین کنسول‌ها و رایانه شخصی و پشتیبانی از واقعیت مجازی در رایانه شخصی است. یک ویدیوی گیم پلی نیز در روز پنجشنبه در EA Play Live 2020 به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

Star Wars: Squadrons اولین تریلر خود را اواخر امروز دریافت خواهد کرد و پس از آن جزئیات رسمی منتشر خواهد شد. در ضمن با ما همراه باشید.  EA Play Live 2020 در حال حاضر برای 18 ژوئن در ساعت 16 PDT تنظیم شده است. اخیراً تایید شده است که بازی Co-op بعدی استودیوی Hazelight توسعه دهنده Way Out منتشر شده است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Star Wars: Squadrons در 2 اکتبر عرضه می شود، شامل Cross-Play و پشتیبانی VR میباشد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/4a03

خبرنامه بازی ها

گالری