بازی After the fall سرانجام به بازیکنان واقعیت مجازی یک تیرانداز با زامبی های فراوان را هدیه میدهد

بازی After the fall سرانجام به بازیکنان واقعیت مجازی یک تیرانداز با زامبی های فراوان را هدیه میدهد

بازی After the fall سرانجام به بازیکنان واقعیت مجازی یک تیرانداز با زامبی های فراوان را هدیه میدهد. به دلیل ساختار آرکید مانند، محتوای آن کم است. اما بازی به اندازه کافی دشمنان روی صفحه نمایش می فرستد تا انگشتان ماشه را در بازی خوشحال کنند.

 

سخت است که ساختار After The Fall را با شوتر چند نفره معیار Valve مقایسه نکنید.  Left 4 Dead و Back 4 Blood الهام‌بخش‌های واضحی برای Vertigo Games هستند. اما زمان آن فرا رسیده است که با  VR نیز همین تجربه را داشته باشد. به لطف تجربه قبلی با زامبی های VR از آریزونا سانشاین در نتیجه،  After The Fall بازی‌های Vertigo را در بهترین حالت خود نشان می‌دهد. واضح است که با مکانیک های عکاسی VR درجه یک آریزونا کارهای بیشتری انجام می دهید. سپس با چالش‌های بزرگ‌تر در برخی از طراحی‌های سطح جذاب مخلوط کنید.

 

البته ستاره های اصلی After The Fall زامبی های مرده آن هستند. آنها به نام "برفی"، به طور مرموزی از عصر یخبندان دوم در دهه 1980 ساخته شدند. با یخ زدن زمین، زامبی ها با خزیدن روی دیوار و تمایل به مشت زدن به بازیکنان VR تکامل یافتند.

 

 Left for Dead's DNA در After The Fall قوی است، که به تیراندازی به تعداد نامعمولی از زامبی ها پایبند است. بازیکنان تعداد زیادی از دشمنان روی صفحه را دریافت می کنند که از هر گوشه ای سرازیر می شوند. اسلحه ها همیشه در تلاش برای عقب راندن انبوهی از ارواح هستند. در VR، هنوز به یاد دارم که توسط زامبی هایی که از جهات مختلف می آمدند غرق شدم. اینجا جایی است که After The Fall تعداد زیادی از بازیکنان را سرپا نگه می دارد . شایان ذکر است After The Fall از ترس بقا دور می شود به نفع توانمندسازی بازیکنان VR برای جمع آوری امتیاز و تبدیل شدن به یک ارتش تک نفره.

 

اما این پلتفرم VR است که After The Fall را بین Left 4 Dead جدا می کند. شبکه ایمنی نشستن پشت پرده از بین رفته است. در عوض، بازیکنان دائماً درگیر اکشن دیوانه کننده After The Fall هستند.  Vertigo Games از تکنیک‌های زیادی برای حرکت دادن سر و تحریک انگشتان استفاده می‌کند. در درجه سختی Veteran و بالاتر، بازیکنان ابتدا تیراندازی می کنند.

کلمات کلیدی :

After the fall

بازی vr

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی After the fall سرانجام به بازیکنان واقعیت مجازی یک تیرانداز با زامبی های فراوان را هدیه میدهد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/48ca

خبرنامه بازی ها

گالری