به گفته مایکل پچر تحلیلگر صنعت بازی ، سونی بعید است تا سال 2023 به عرضه بازی‌ PS4 ادامه دهد

به گفته مایکل پچر تحلیلگر صنعت بازی ، سونی بعید است تا سال 2023 به عرضه بازی‌ PS4 ادامه دهد

مجموعه انحصاری های شخص اول سونی بدون شک یکی از بزرگترین دلایل برای دریافت کنسول پلی استیشن است و بدیهی است که به این زودی ها تغییر نخواهد کرد. با این حال، با PS5، سونی در اوایل زندگی کنسول، رویکرد متفاوتی را با تمرکز بر عرضه‌های بین نسلی اتخاذ کرده است. در حالی که مطمئناً برخی از بازی‌های بزرگ انحصاری PS5 مانند Demon's Souls، Returnal، و Ratchet and Clank: Rift Apart وجود داشته است، به نظر می‌رسد سونی می‌خواهد بزرگ‌ترین نسخه‌های نهایی خود را برای PS5 و PS4 با بازی‌های آینده مانند God of War: Ragnarok، Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7 را منتشر کند به‌عنوان نسخه‌های نسل‌های متقابل تایید شده‌اند.

 

بنابراین دقیقاً چه چیزی می توانیم انتظار داشته باشیم که سونی به طور کامل به توسعه انحصاری PS5 متعهد شود؟ مایکل پچر، تحلیلگر صنعت، این سوال را در ویدئویی که اخیرا آپلود کرده است، مطرح کرد و معتقد است که با توجه به این واقعیت که سونی قصد دارد مقادیر زیادی از بزرگترین بازی‌های خود را بفروشد، به انتشار آن‌ها برای PS4 نیز ادامه خواهد داد تا زمانی که به پایان برسد. مطمئن باشید که تعداد کافی واحد PS5 برای نسخه‌های انحصاری فروخته شده است تا بتوانند هرچه می‌خواهند بفروشند. به گفته Pachter، ممکن است تا اواخر سال 2022 شروع به دیدن برخی از بازی های انحصاری PS5 کنیم، اما نباید انتظار داشته باشید که آنها تا سال 2023 به طور کامل به همین موضوع متعهد شوند.

 

پچر می‌گوید: «آن‌ها واقعاً نمی‌توانند PS4 را نادیده بگیرند تا زمانی که به اندازه کافی PS5 داشته باشند و فکر می‌کنند می‌توانند از یک بازی درآمد کسب کنند . شما می‌خواهید حدود 3 میلیون دستگاه را فقط برای شکست خوردن بفروشید، و اگر بیش از 7 تا 8 میلیون PS5 یا 10 میلیون PS5 ندارید، نمی‌توانید این کار را انجام دهید. همیشه در اوایل چرخه کنسول، موارد انحصاری وجود خواهد داشت، زیرا آنها می خواهند مردم سخت افزار را بخرند. پس مرغ و تخم مرغ است، می دانید، باید تعدادی تخم مرغ را با تخفیف بفروشید تا مردم مرغ را بخرند.

 

این واقعاً چیزی است که در انحصاری ها می گذرد. اما در بازی‌های بزرگ‌تر، اگر می‌خواهند 20 میلیون واحد بفروشند، باید آن را روی کنسول‌های قدیمی و جدید بسازند. راستش، من فکر می کنم آنها تا سال 2023 از PS4 پشتیبانی خواهند کرد ، ده سال. بنابراین من فکر می‌کنم احتمالاً در سال 2022 و احتمالاً همه انحصاری‌های ps5 را در سال 2023 خواهید دید .

 

تا کنون، PS5 10.1  میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته شده است، و سونی انتظار دارد تا پایان سال مالی جاری (که تا آوریل 2022 ادامه دارد) بیش از 22 میلیون دستگاه را به فروش برساند. انحصاری های اولیه PS5 در حال حاضر به فروش قابل توجهی دست یافته اند، به طوری که 1.1 میلیون Ratchet and Clank: Rift Apart دستگاه در طول ماه عرضه خود فروخته است، بنابراین باید جالب باشد که ببینیم چقدر طول می کشد تا سونی تصمیم بگیرد که PS5 های کافی وجود دارد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5132

خبرنامه بازی ها

گالری