بازی فوق‌العاده Farpoint باعث می‌شود این شوتر پلی‌استیشن VR حس شیرینی داشته باشد.

بازی فوق‌العاده Farpoint باعث می‌شود این شوتر پلی‌استیشن VR حس شیرینی داشته باشد.

Farpoint یکی از اولین بازی‌هایی است که برای PlayStation VR ساخته شده است که چیزی بیش از یک نسخه آزمایشی  VR است . این بازی در صفحه عادی یک بازی شوتر عادی است ولی در VR احساس خوبی دارد، به خصوص وقتی با کنترلر جدید PlayStation VR Aim Controller بازی می‌کنید.

مانند هر بازی VR خوب، Farpoint برای محدودیت های واقعیت مجازی امتیازاتی قائل می شود. به عنوان مثال، در ماموریت های داستانی، دشمنان فقط از جلو به سمت شما می آیند، که به شما امکان می دهد کل بازی را بدون نیاز به چرخش زیاد انجام دهید. با توجه به استانداردهای تیراندازی سنتی، طراحی کسل کننده است، اما در Farpoint به جلوگیری از بیماری حرکتی که برخی افراد در VR تجربه می کنند کمک می کند و از مشکلات حرکت به خارج از محدوده جایی که دوربین پلی استیشن می تواند شما یا کنترلر شما را تشخیص دهد (که می تواند DualShock یا کنترلر شما باشد) جلوگیری می کند. و برخلاف چیزی مانند The London Heist یا Until Dawn: Rush of Blood، Farpoint مانند یک گالری تیراندازی ساده به نظر نمی رسد زیرا می توانید آزادانه در محیط های آن حرکت کنید. همچنین طیف گسترده‌ای از دشمنان وجود دارد که در مبارزه هوشمندانه رفتار می‌کنند، و سطوح بزرگی که شما را تشویق می‌کنند تا زمانی که دشمنان خود را به دست می‌آورند و سعی می‌کنند شما را کنار بزنند، از پوششی به پوشش دیگر حرکت کنید.

چیزی که فارپوینت را قابل توجه می کند، حس فوق العاده گان بازی آن است.

چیزی که فارپوینت را قابل توجه می کند، حس فوق العاده اسلحه بازی است. ریتم عمیقاً رضایت‌بخشی برای دست زدن به این اسلحه‌ها وجود دارد و می‌بینید که قسمت‌های متحرک پیچیده آن‌ها کلیک می‌کنند و می‌لغزند ، روی دکمه بارگذاری مجدد ضربه می‌زنید و کنترل‌کننده هدف را به‌طور فیزیکی به سمت شانه‌های خود به سمت بالا و عقب خم می‌کنید تا بین آنها به جلو و عقب بچرخانید. نکته برجسته این است که کنترلر هدف به طرز شگفت انگیزی روی صورت شماست و بستن یک چشم برای ردیف کردن مناظر اسلحه ها حسی بصری، سریع و طبیعی دارد – این بهتر از هر تیراندازی دیگری است که در vr بازی کرده ام .

اسلحه به طور خاص مانند یک اسلحه قوی ساخته شده به شما احسال در  بهشت ​​بودن را میدهد و وقتی عنکبوت های جهشی از زمین جلوی شما بیرون می افتند وحشت زده تفنگ ساچمه ای را بیرون می آورید و با یک شلیک آنها را نابود میکنید با یک تفنگ تهاجمی مجهز به موشک و یک تفنگ پلاسمایی کمتر بیگانه ای توان مقابله با شما را دارد .

کمپین فارپوینت کوتاه خواهد بود زیرا اینطور است. گفته می‌شود، نگه داشتن یک تفنگ پلاستیکی برای ساعت‌ها به همان اندازه که انتظار دارید خسته‌کننده است، بنابراین این چیزی نیست که بیشتر مردم بتوانند تمام روز بنشینند و بازی کنند. با این حال، تعداد انگشت شماری از حالت‌های جایزه، از جمله ماموریت‌های آنلاین دو نفره و سطوح چالشی به سبک آرکید با امتیاز کامل با تابلوهای امتیازات، حتی پس از اتمام ماموریت‌های اصلی، چیزها را جالب نگه می‌دارند.

 

ماموریت های Co-op منحصر به فرد و چالش برانگیز هستند، با سطوح دشواری متعدد و امواج متوالی از دشمنان که شما را حتی با شریک زندگی خود نگه می دارد. لحظات هولناکی وجود دارد که یکی از بازیکنان می میرد، و دیگری مجبور است برای احیای مجدد یا به پایان رساندن انفرادی مسابقه تلاش کند و برخی احساسات شدید جنگ یا گریز را ایجاد می کند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی فوق‌العاده Farpoint باعث می‌شود این شوتر پلی‌استیشن VR حس شیرینی داشته باشد.

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3f5d

خبرنامه بازی ها

گالری