The Crew 2 در ماه جولای به‌روزرسانی 60 فریم در ثانیه برای PS5 و Xbox Series X را دریافت خواهد کرد

The Crew 2 در ماه جولای به‌روزرسانی 60 فریم در ثانیه برای PS5 و Xbox Series X را دریافت خواهد کرد

بازیThe Crew 2  ممکن است بهترین یا بزرگترین بازی موجود نباشد، اما چهار سال پس از عرضه، مسابقه جهانی باز Ubisoft هنوز دارای یک پایگاه بازیکن با اندازه مناسب و اختصاصی است، با توسعه دهنده Ivory Tower نیز به‌روزرسانی‌هایی را اینجا و آنجا پخش می‌کند تا بازیکنان را نگه دارد.

 

یوبی‌سافت اخیراً اعلام کرده است که به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های سال پنجم خود برای The Crew 2، تغییرات زیادی در کیفیت در بازی ایجاد خواهد شد. از 22 مارس، با "به‌روزرسانی‌های منظم دسته‌بندی بر اساس دسته‌بندی"، این تغییرات در خودروهای مختلف انجام می‌شود. تا ماه جولای، از نظر بصری، می‌توانید انتظار تغییراتی در آب‌وهوا و درجه‌بندی رنگ داشته باشید. با این حال، مهم‌تر از همه،  The Crew 2 شاهد افزایش عملکرد نیز خواهد بود و با سرعت 60 فریم در ثانیه روی PS5 و Xbox Series X اجرا می‌شود. هنوز هیچ خبری در مورد چیزی که برای Xbox Series S نیز برنامه‌ریزی شده است، وجود ندارد.

 

بازی The Crew 2 برای PS4، Xbox One، PC و Stadia در دسترس است. شایعات اخیر حاکی از آن است که قسمت بعدی این سری مسابقه‌ای The Crew: Orlando نام خواهد داشت .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو The Crew 2 در ماه جولای به‌روزرسانی 60 فریم در ثانیه برای PS5 و Xbox Series X را دریافت خواهد کرد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/929c

خبرنامه بازی ها

گالری