Ascent – CyberSec Pack اکنون در دسترس است، سلاح‌ها و زره‌های جدیدی اضافه شده است

Ascent – CyberSec Pack اکنون در دسترس است، سلاح‌ها و زره‌های جدیدی اضافه شده است

بیش از چهار ماه پس از انتشار بازی xbox ،  Neon Giant's The Ascent اولین بسته DLC خود را دریافت کرد. CyberSec Pack سلاح‌های جدید، تجهیزات تاکتیکی و قطعات زره را به لطف CyberSec Mega، بزرگترین سازنده فناوری نظامی در آرکولوژی اضافه می‌کند. محتوای جدید را در زیر بررسی کنید.

 

 DLC دو سلاح جدید - NEWT Granade Launcher و RECOIL Ballistic Burst Rifle - را به همراه نارنجک خوشه ای GR00P  به عنوان یک ابزار تاکتیکی جدید اضافه می کند. در مورد زره جدید، آن از چهار قطعه تشکیل شده است - جلیقه Boomblock، Boomblock Shin Protect، Boomblock Scalp و Boomblock H-HD. به طور کلی، این ها گزینه هایی را برای محافظت از سر متوسط ​​و پیشرفته، محافظت ساق پا متوسط ​​و محافظت پیشرفته بالاتنه ارائه می دهند.

 

بسته CyberSec را می توان با قیمت 4.99 دلار خریداری کرد. Ascent در حال حاضر برای Xbox One، Xbox Series X/S و PC در دسترس است.

کلمات کلیدی :

Ascent

بازی xbox

بازی pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Ascent – CyberSec Pack اکنون در دسترس است، سلاح‌ها و زره‌های جدیدی اضافه شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/86ec

خبرنامه بازی ها

گالری