پانزده ویژگی GRID Legends که باید بدانید

پانزده ویژگی GRID Legends که باید بدانید

بیش از 130 مسیر

GRID Legends با بیش از 130 مسیر، مدارهای واقعی متعددی مانند ایندیاناپولیس موتور اسپیدوی و برندز هچ را ارائه می دهد. همچنین مسیرهایی مانند Yakimanka Sprint در مسکو و Strada Alpina در ایتالیا و مکان هایی مانند پاریس، لندن، اسپانیا و سانفرانسیسکو برای مسابقه وجود دارد. به طور کلی، به نظر می رسد که تنوع نسبتا مناسبی از مسیرها را برای طرفداران ارائه دهد.

+100 وسیله نقلیه

بیش از 100 وسیله نقلیه با مارک هایی مانند آئودی، استون مارتین، پورشه، فولکس واگن و بسیاری دیگر وجود دارد. اینها به 9 دسته از تورینگ و دریفت تا کامیون و خودروهای الکتریکی تقسیم می شوند. خودروهای ویژه، چرخ باز، تیونرها، GT و Track Day نیز وجود دارند که هر دسته دارای سه طبقه هستند - آماتور، نیمه حرفه ای و حرفه ای - عملکرد و هندلینگ متفاوتی را ارائه می دهند. نقاط عطف شغلی کافی را کامل کنید و ماشین‌های بیشتری در دسترس خواهند بود، اگرچه برای باز کردن قفل دیگران باید اعتبارات درون بازی را خرج کنید. هنگام مسابقه آنلاین یا در مسابقات سفارشی، این امکان وجود دارد که یک ماشین ناشناس را به صورت قرضی برای آن مسابقه بگیرید که در پایان پاداش کمتری خواهد داشت.

Driven to Glory

با ادامه روند تعیین شده توسط F1 2021، GRID Legends یک حالت داستانی به نام Driven to Glory خواهد داشت. این فیلم که یک موتیف مستند را به تصویر می‌کشد، یک بازیگر زنده با بازیگرانی مانند Ncuti Gatwa را به نمایش می‌گذارد و از تولید مجازی برای قرار دادن آن‌ها در محیط‌های دیجیتالی استفاده می‌کند (مثل فیلم The Mandalorian). به عنوان ستاره تازه کار Seneca Motorsport، شما در جدیدترین فصل سری جهانی GRID شرکت می کنید و باید با قهرمان قدیمی Ravenwest Motorsport، Nathan McKane مبارزه کنید.

Career Mode

این بار، Career Mode «صدها» رویداد مختلف را برای رقابت در حالت‌هایی مانند Drift، Boost و Elimination ارائه می‌دهد. در حالی که هنوز جزئیات بیشتری فاش نشده است، Polygon در پیش نمایش خود تأیید کرد که پیشرفت انجام شده در Driven to Glory به حالت شغلی منتقل می شود، که یک امتیاز خوب است.

درایورهای هوش مصنوعی

GRID (2019) چندین راننده هوش مصنوعی منحصر به فرد را با ویژگی ها و رفتارهای خاص خود اضافه کرد، بنابراین به غیرقابل پیش بینی بودن مسابقه افزود. این در GRID Legends برمی‌گردد و ممکن است ببینید رانندگانی که نمی‌خواهند در مسابقه از شما سبقت بگیرند، ناگهان بیرون می‌روند یا با مشکل ماشین مواجه می‌شوند. سیستم Nemesis نیز با برخی از ترفندهای وعده داده شده باز می گردد.

سیستم نمسیس تکامل یافته

سیستم Nemesis در GRID (2019) شاهد یک راننده بود، خواه یک حریف یا فردی در همان تیم باشد که بسته به رفتار شما، به Nemesis شما تبدیل می‌شود. در یک مسابقه بیش از حد به آنها ضربه بزنید و آنها شما را به عنوان یک رقیب معرفی می کنند در حالی که در طول مسابقه های متعدد تهاجمی تر عمل می کنند. اگر یک Nemesis در تیم شما بیفتد، در صورت نیاز به کمک، آنها راضی خواهند بود که به شما اجازه غرق شدن بدهند. Codemasters تأیید کرده است که این سیستم در GRID Legends به گونه‌ای تکامل یافته است که "در و آفلاین پایدارتر" باشد، اگرچه جزئیات بیشتر در آینده ارائه خواهد شد. نگران نباشید - شما هنوز هم می توانید نیمی از رقبا را در یک مسابقه بدتر کنید و تعداد زیادی نمس به دست آورید.

ارتقا

ماشین‌ها را می‌توان ارتقا داد، اما این بستگی به میزان مسابقه‌ای دارد که شما مایل به انجام آن هستید. با افزایش مسافت پیموده شده، بهبودهای عملکردی بیشتری را برای وسیله نقلیه خود باز خواهید کرد. البته، شما همچنین به ارز درون بازی نیاز دارید تا در واقع هزینه آن ارتقاء را بپردازید. چقدر طول می کشد تا قفل ارتقاء ها، همراه با مقدار پولی که از مسابقات به دست می آید، باز شود، باید دید.

بازگشت فلش بک

قابلیت بازگشت به عقب – که از آن به عنوان فلش بک یاد می شود – کلیدی برای فرنچایز GRID است و به نظر می رسد در GRID Legends باز می گردد. اگرچه به صراحت تبلیغ نشده است، اما پیش نمایش Eurogamer از دسامبر 2021 به بازگشت آن اشاره می کند. به نظر می‌رسد عملکرد آن نیز تغییری نکرده است - اگر به گوشه‌ای بد برخورد کرده‌اید، به سادگی چند ثانیه به عقب برگردانید و دوباره آن را بردارید.

Race Creator

در کنار حالت Career و Story، بازیکنان می توانند مسابقه های خود را نیز ایجاد کنند. Race Creator مقدار زیادی سفارشی سازی را برای کلاس های مختلف ماشین، مسیرها، شرایط، آب و هوا، حالت های بازی و غیره وعده می دهد. شما می توانید مسابقات واقعاً مضحکی مانند کامیون ها در مقابل ماشین های الکتریکی نیز ایجاد کنید. مسابقه‌های سفارشی را می‌توان به صورت آنلاین با قابلیت مسابقه دادن با دیگران به اشتراک گذاشت.

الزامات کامپیوتر

GRID Legends برای نصب بر روی رایانه شخصی به 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد، اما تا آنجا که مورد نیاز است، تقریباً یکنواخت است. حداقل نیازهای آن عبارتند از Intel Core-i3 2130 یا AMD FX4300، 8 گیگابایت رم و Nvidia GeForce GTX 950 یا AMD Radeon RX 460. الزامات پیشنهادی شامل Core-i5 8600k یا Ryzen 5 2600x، 16 GBT و RXAM 16 a. 1080 یا Radeon RX 590.

بازی چند نفره و کراس پلتفرم

بازی آنلاین تا 21 بازیکن را پشتیبانی می کند و Codemasters ماهیت متصل تجربه را تبلیغ می کند. علاوه بر یافتن رویدادها بر اساس ترجیحات فرد، بازیکنان همچنین می توانند آنها را به صورت بلادرنگ وارد کنند یا به سادگی به رویداد بازیکن دیگری در حالت شغلی بپرند. پشتیبانی از لابی های خصوصی و چندنفره کراس پلتفرم وجود دارد که مورد دوم دارای پشتیبانی از نسل های متقابل نیز می باشد. Codemasters همچنین تأیید کرده است که می‌توانید «بدون توجه به پلتفرمی که استفاده می‌کنید با دوستان خود بازی کنید» بنابراین بازیکنان PS4 باید بتوانند با بازیکنان Xbox Series X/S مطابقت داشته باشند در حالی که بازیکنان Xbox One می‌توانند با بازیکنان PS5 مسابقه دهند.

4K، 60 FPS و 120 FPS در کنسول های نسل فعلی

اگرچه حالت های گرافیکی آن در کنسول های نسل فعلی هنوز مشخص نشده است، اما GRID Legends از 4K Ultra HD، 60 FPS و 120 FPS پشتیبانی می کند. این طبق فهرست فروشگاه ایکس باکس است که بهینه سازی را برای پشتیبانی از Xbox Series X/S و HDR10 نیز تایید می کند. باز هم، PS5 هنوز تایید نشده است، اما انتظار می رود همه گزینه های مشابه را داشته باشد.

Dual Entitlement

حق دوگانه برای عنوان ورزشی Electronic Arts معمولاً به معنای پرداخت حق بیمه برای داشتن نسخه قبلی و نسل فعلی یک بازی است. خوشبختانه این مورد در مورد GRID Legends صدق نمی کند. خرید نسخه Xbox One یا PS4 امکان ارتقا به نسخه های Xbox Series X/S و PS5 را به صورت رایگان فراهم می کند. این حتی در مورد Digital Deluxe Edition بازی نیز صدق می کند که امتیاز خوبی است. می‌توانید انتخاب کنید که کدام نسخه در پلی‌استیشن دانلود شود، در حالی که ایکس‌باکس از تحویل هوشمند پشتیبانی می‌کند، اگرچه پیشرفت ذخیره‌سازی بین نسلی فقط برای دومی پشتیبانی می‌شود.

DLC پس از راه اندازی

GRID Legends دارای چهار بسته DLC "مهم" خواهد بود که پس از راه اندازی وارد بازار می شوند. با نسخه Digital Deluxe در دسترس هستند (اگرچه بعداً باید جداگانه خریداری شوند)، آنها شامل حالت‌های بازی جدید، ماشین‌ها، مکان‌ها، حامیان مالی، چالش‌های هفتگی و ماهانه «انحصاری»، «تجربه‌های» داستانی جدید و رویدادهای شغلی می‌شوند. همچنین Mechanic Pass وجود دارد که ارتقاء وسایل نقلیه را با سرعت بیشتری باز می‌کند و Voltz Pack که شامل خودروهای Volkswagen Golf GTI و Audi R8 1:1 با بنرها، آرم‌ها و تصاویر تیمی است.

بدون ریز تراکنش ها

اگرچه بسیاری از محتوای پس از عرضه باید خریداری شوند، اما هیچ تراکنش کوچکی در بازی وجود نخواهد داشت. این تقریباً نشان دهنده تعهد Codemasters به GRID (2019) است، اگرچه Mechanic Pass هنوز اساساً یک تقویت کننده برای پیشرفت باز کردن قفل ارتقاء شما است.

کلمات کلیدی :

GRID Legends

بازی های pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو پانزده ویژگی GRID Legends که باید بدانید

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/169a

خبرنامه بازی ها

گالری