توسعه بعدی Warframe اعلام شد، اواخر 2022 منتشر خواهد شد

توسعه بعدی Warframe اعلام شد، اواخر 2022 منتشر خواهد شد

بازی رایگان اکشن RPG Warframe سرانجام سال گذشته نسخه مورد انتظار خود یعنی New War را دریافت کرد. با این حال، همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد، این تنها آغاز کار بود و Digital Extremes در حال حاضر روی چیز بزرگ بعدی کار می‌کند. در Devstream اخیر خود، تایید کرد که الحاقیه بعدی Angels of the Zariman است که «به زودی» منتشر خواهد شد.

اینکه چقدر به زودی "به زودی" می شود باید دید، اما تایید شده است که بخشی از به روز رسانی 31.5 است. Angels of the Zariman یک کوئست جدید، Warframe و "حداقل دو" حالت بازی جدید را برای ترکیب اضافه خواهند کرد. جزئیات داستان وجود ندارد اما زاریمان نقش اصلی را در داستان به عنوان کشتی ای که تنو با آن سفر می کرد ایفا کرده است (که متعاقباً آنها را در معرض Void قرار داد و به آنها قدرت داد).

قبل از آن، Digital Extremes به روز رسانی 31.1 "Echoes of War" را منتشر خواهد کرد. این به فرد امکان می دهد جنگ جدید را دوباره پخش کند و ماموریت های داستانی آن را دوباره تجربه کند. منتظر جزئیات بیشتر در ماه های آینده باشید.

کلمات کلیدی :

Warframe

بازی های pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8a01

خبرنامه بازی ها

گالری