بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 آیا بازی قدرت کامل Xbox را به نمایش می گذارد؟

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 آیا بازی قدرت کامل Xbox را به نمایش می گذارد؟

همانطور که قبلاً توسط شایعات منابع معتبر صنعت گزارش شده بود، Senua's Saga: Hellblade 2  آینده نینجا تئوری در مراسم The Game Awards  امسال ظاهر شد. طرفداران به بخش مناسبی از گیم‌پلی واقعی رسیده‌اند، و در حالی که اطلاعات زیادی در مورد مبارزات بازی و سایر سیستم‌های گیم‌پلی در دست نیست، ما مطمئناً نگاه خوبی به ارائه بصری بازی داشته‌ایم.  Ninja Theory با Hellblade: Senua's Sacrifice در سال 2017 یک بازی عالی ارائه کرد و حداقل با توجه به آنچه نشان داده شد سازنده تقریباً در همه زمینه ها از خود پیشی گرفته است  Senua's Saga: Hellblade 2 اگر نگوییم بهترین ظاهر به نظر می رسد یکی از بهترین ها باشد.

 

تریلر با یک شات سینمایی شیک از بالا به پایین شروع می‌شود، زیرا باران به زمین سنگ‌فرش می‌بارد، و اولین نگاه خوبی به قهرمان داستان Senua خواهیم داشت که او برای یک نبرد تقریباً غیرممکن آماده می‌شود. فوراً از سیستم نورپردازی بازنگری شده بازی استقبال می‌کنیم . به لطف Unreal Engine 5 باران سیل آسا درخششی را بر روی سطح پوست Senua ایجاد می‌کند که آتش اطراف را با دقت مناسب منعکس می‌کند. محیط کاملاً مه آلود است که وقتی با قطرات باران با تعداد زیاد پلی ترکیب می شود، حال و هوای خنکی را برای بازی ایجاد می کند.

 

 

سپس تریلر به یک عکس متحرک تبدیل می‌شود که محیط‌های عظیمی را که ظاهراً بازی در آن برگزار می‌شود را به نمایش می‌گذارد. وزش باد در سراسر عکس جریان دارد، که به عنوان ویترین عالی برای فیزیک پارچه‌ای آن عمل می‌کند که البته به بادها واکنش نشان می‌دهد. ما همچنین می‌توانیم رگه‌هایی از نور حجمی را از میان شکاف‌های ابرها ببینیم، زیرا رعد و برق در هوا اصابت می‌کند و نور خود را در سراسر این شکاف‌ها می‌تاباند. تقریباً مانند سطح پوست سنوا، ورقه ای مشابه از آب بازتابنده در سراسر ساحل سنگفرش شده وجود دارد که نور پرتاب شده از مشعل های آتشی را که بسیاری از متحدان قبیله سنوا در دست دارند، منعکس می کند. توسعه دهندگان از فتوگرامتری برای ایجاد ظاهری واقع گرایانه برای سطوح استفاده کرده اند، چیزی که در سراسر تریلر می درخشد. در حالی که نمی‌توانیم بگوییم که تک تک سنگ‌فرش‌ها در سطح سطح زمین مانند تریلر موتوری یا بافت‌های فتوگرامتری مبتنی بر هندسه هستند یا خیر، مطمئناً در هر صورت عالی است.

 

سپس به یک غار تاریک و متروک می رویم که به طور کامل توسط مشعل های آتش روشن می شود، جایی که نگاهی دیگر به طراحی صوتی عالی Hellblade 2 می اندازیم. شات کلوزآپ Senua صداهای زیادی را احاطه کرده است، که بسیار شبیه به بازی اول ، صداهای جهت دار ناشی از وضعیت روان پریشی شخصیت است. ما همچنین نگاهی به کاراکترهای NPC داریم که به نظر می رسد همه آنها تعداد چند ضلعی بالایی دارند. همانطور که به داخل غار حرکت می کنیم، غولی را می بینیم که از امواج لرزان برخاسته است، که دارای گرافیک های چشمگیر خاص خود با پیچیدگی و کیفیت بافت ها و مش ها هستند.

 

کاملاً مشخص نیست که نظریه نینجا از نقشه‌های مکعبی برای بازتاب استفاده می‌کند یا از ردیابی پرتو برای نور غیرمستقیم فقط از تریلر استفاده می‌کند، اما در هر صورت عالی به نظر می‌رسد و انعکاس‌ها از نظر دقت دقیق و تعداد زیادی هستند. در طول سکانس، چندین عکس نزدیک از سنوا دریافت می کنیم که او گروه همراهانش را برای همان طور که قبلا ذکر شد، رهبری می کند، یک رویارویی تقریباً غیرممکن با غول. دقیقاً مانند فیلم Senua's Sacrifice، توجه زیادی به جزئیات در حالت چهره Senua وجود دارد زیرا او در تلاش است تا چهره ای قوی در این شرایط نامطلوب نشان دهد.

 

 

سپس یک غول در آستانه مرگ ظاهر می شود و Senua و متحدانش ابزار جنگی خود را برای این کار آماده می کنند. همانطور که غول در شعله های آتش فرو می رود، مشبک های چشمگیر شعله و دود حجمی فوق العاده را می بینیم، زیرا زباله ها در سراسر محیط می ریزند که با نمایش کوتاهی از جلوه های آلفا همراه است. سپس شات با یک سکانس تعقیب و گریز دنبال می‌شود که غول را به بیرون هدایت می‌کند ویترینی از اینکه موتور Hellblade 2 در میان هرج و مرج چقدر خوب است. شخصیت های متعددی از جمله خود غول ، غول پیکر روی صفحه نمایش وجود دارد.  NPC ها غول را با مشعل هایی می گذرانند که سپس تن ها ذرات آلفا را تولید می کنند. انبوهی از ذرات گرد و غبار در اطراف در حال ریزش است و آتشی با کیفیت بالا از پشت غول موج می زند.

 

این شلیک سپس منجر به این می شود که Senua نیزه ای را به سمت غول پرتاب می کند و سپس به سمت رفقای خود می افتد که آنها خط دفاعی آتش می سازند. آتش فوراً شعله ور می شود، که دوباره دارای مش ها و بافت های باکیفیت است و نور زیادی را به محیط اطراف می تاباند. همچنین یک دیوار ضخیم از دود سیاه که از آتش فوران می کند وجود دارد که ورود غول را پنهان می کند. همانطور که به سمت کمپ اصلی که توسط Senua و متحدانش راه اندازی شده است حرکت می کنیم، غول یک ضربه محکم به ساخت و ساز می زند که به نوعی از مکانیک های تخریب در بازی وجود دارد اگرچه با توجه به این واقعیت که این بیشتر یک مجموعه است. قطعه ای از حلقه گیم پلی واقعی سپس تریلر به پایان می رسد و سنوا متوجه نوعی ارتباط قبلی با غولی می شود که از او درخواست کمک می کند و این باعث سرازیر شدن اشک می شود.

کلمات کلیدی :

Hellblade 2

Unreal Engine 5

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 آیا بازی قدرت کامل Xbox را به نمایش می گذارد؟

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5d7f

خبرنامه بازی ها

گالری