Elden Ring در رایانه شخصی از ضد تقلب آسان استفاده می کند

Elden Ring در رایانه شخصی از ضد تقلب آسان استفاده می کند

چیزهای زیادی در مورد حلقه الدن فروم سافت‌ورز فاش شده است، از مدت زمان مسیر اصلی آن تا مناطق جدیدی که اخیراً فاش شده است مانند Castle Morne و Liurnia of the Lakes. جزئيات مربوط به چندنفره نسبتاً پراكنده بوده است، هرچند جدا از آنچه كه تست شبكه بسته نشان داد. به عنوان مثال، توسعه دهنده برای جلوگیری از تقلب چه می کند؟

 

در Steam EULA بازی (که توسط کاربر Reddit hzy980512 کشف شد)، مشخص شد که Elden Ring از Easy Anti-Cheat (EAC) بر روی رایانه شخصی استفاده خواهد کرد. پس از بارگذاری بازی، کلاینت EAC نیز شروع به کار کرده و باینری ها و حافظه سخت افزاری را بررسی می کند. اشاره می‌کند که «با موافقت با این توافق‌نامه، یا استفاده از این بازی، رضایت خود را می‌دهید که EAC ممکن است داده‌های تقلب را برای هدف جمع‌آوری، ذخیره، به اشتراک بگذارد و منتشر کند.

 

«داده‌های تقلب صرفاً برای این هدف مورد استفاده قرار خواهند گرفت، از جمله شناسایی و ممنوعیت بازیکنانی که در بازی تقلب می‌کنند، تجزیه و تحلیل رفتار تقلب و کدهای تقلب، و همچنین به اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به تقلب‌ها با شرکت‌های وابسته به EAC، اما نه محدود به آن». زمان نشان خواهد داد که چگونه این امر بر بازی آفلاین تأثیر می گذارد، اما باید به کاهش تقلب کنندگان در چند نفره کمک کند، حتی اگر آنها را به طور کامل متوقف نکند.

 

Elden Ring قرار است در تاریخ 25 فوریه برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC منتشر شود. برای جزئیات بیشتر در مورد انتظارات، به اینجا سر بزنید. هیدتاکا میازاکی، کارگردان نیز تأیید کرد که در صورتی که از سری Dark Souls سیر نشده باشید، باتلاق‌های سمی زیادی وجود خواهند داشت.

کلمات کلیدی :

Elden Ring

بازی pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/54da

خبرنامه بازی ها

گالری