حالت داستانی Grand Theft Auto 5 انتقال شخصیت‌های آنلاین GTA به Xbox و PS5 اکنون در دسترس است

حالت داستانی Grand Theft Auto 5 انتقال شخصیت‌های آنلاین GTA به Xbox و PS5 اکنون در دسترس است

بازی Rockstar Games Grand Theft Auto 5 در تاریخ 15 مارس برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X/S منتشر می‌شود. قبل از آن، بازیکنان نسل قبلی این فرصت را دارند که از امروز، پیشرفت حالت داستانی و شخصیت‌های Grand Theft Auto Online و پیشرفت خود را تغییر دهند. این یک فرآیند مهاجرت یک بار مصرف برای هر کاربر خواهد بود.

 

برای حالت داستانی، به سادگی Grand Theft Auto 5 را در کنسول فعلی خود باز کنید، به تب «بازی» در منوی مکث بروید و «آپلود ذخیره بازی» را انتخاب کنید. فقط یک بازی ذخیره شده را می توان در هر پلتفرم ذخیره کرد و به مدت 90 روز در دسترس خواهد بود. برای بازیکنان Grand Theft Auto Online، آنها فقط باید بازی را روی PS5 یا Xbox Series X/S زمانی که روی آن پلتفرم‌ها پخش شد بارگذاری کنند .

 

داده‌های ذخیره مهاجرت شده شامل کاراکترها، GTA$، آمار، وسایل نقلیه، سلاح‌ها، لباس‌ها، مشاغل ایجاد شده توسط بازیکن و پیشرفت است. توجه داشته باشید که هر GTA خریداری شده را فقط می توان از PS4 به PS5 و از Xbox One به Xbox Series X/S منتقل کرد. پیش‌خرید و بارگیری‌های Grand Theft Auto 5 و Grand Theft Auto Online در 8 مارس با انتشار فیزیکی در ماه آوریل منتشر می‌شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c687

خبرنامه بازی ها

گالری