حماسه Senua: هنر مفهومی Hellblade 2 منظره سوخته را به نمایش می گذارد

حماسه Senua: هنر مفهومی Hellblade 2 منظره سوخته را به نمایش می گذارد

Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی از بزرگ‌ترین نسخه‌های فرست‌پارتی مایکروسافت است، و اگرچه تا کنون تعداد زیادی از آن را ندیده‌ایم، دنباله اکشن ماجراجویی Ninja Theory توانسته است مردم را با اولین نمایش‌های خود تحت تأثیر قرار دهد. یک تریلر در The Game Awards در ماه دسامبر، بازی را در اکشن به نمایش گذاشت، با تئوری Ninja اطمینان داد که همه آن در بازی رندر شده است، و اکنون، ما یک قطعه دیگر از پروژه داریم.

نینجا تئوری اخیراً در توییتر خود قطعه جدیدی از هنر مفهومی را برای Senua's Saga: Hellblade 2 به اشتراک گذاشت. این قطعه توسط هنرمند مفهومی اصلی مارکو تکسیرا، سنوا را مشرف به منظره‌ای سوخته و بایر نشان می‌دهد و در زمینی مرتفع ایستاده است و به امواجی که در حال برخورد به آن هستند نگاه می‌کند. ساحلی کثیف، با محله‌ای درهم و برهم که نزدیک به رودخانه‌ای از گدازه نزدیک است. البته این یک اسکرین شات از گیم پلی نیست، اما ایده خوبی از آنچه از بازی از نظر لحن و زیبایی شناسی باید انتظار داشت را ارائه می دهد. به زیر نگاهی بیندازید.

Senua’s Saga: Hellblade 2 در حال حاضر برای Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است، اما

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/38d0

خبرنامه بازی ها

گالری